
B1 TV vrea să se audă și în FM. Televiziunea de știri patronată de Sorin Oancea a intrat în concurs pentru o licență care să acopere Bucureștiul. Reprezentanții postului vor să lanseze un post de radio, B1 FM, care să retransmită programele pe care televiziunea de știri le difuzează.
„Poate vi se pare surprinzătoare solicitarea noastră. Sunt niște argumente pertinente care stau la baza acestei solicitări. Este o solicitare onestă și realistă.”, a explicat Rareș Anița, directorul de programe al B1 TV în fața membrilor CNA.
„În București nu există un radio de știri, all news radio, care să livreze informație non-stop. În București sunt vreo 13 posturi care transmit muzică, iar restul tematice, dar niciunul pe profil. În acest moment, investiția într-un post de radio de știri este semnificativă și cred că, în calitate deom care s-a ocupat de lansarea unui post de radio, nu este sustenabilă. De aceea venim cu această soluție de retransmisie, care să furnizeze informații de ultimă oră. În București este vizat publicul aflat în trafic. Noi considerăm că o asemenea soluție, și nu am inventat-o noi, poate satisface un interes public evident. Noi estimăm că am putea ca în maximum trei luni să intrăm în funcțiune cu acest post.”, a mai explicat Rareș Anița.
Lorand Turoș, membru CNA, a spus că ar fi o problemă cu publicitatea tip teleshopping, care are o durată lungă, și că, în cazul emisiunilor talk-show nu se înțelege cine sunt invitații care vorbesc în emisiune.
„Nu intenționăm să difuzăm calupurile teleshopping. Noi vrem ca în timpul zilei să creștem ponderea jurnalelor de știri și să reducem ponderea teleshoppingului. Această problemă va fi atenuată”, i-a răspuns Rareș Anița.
Potrivit proiectului depus la CNA, B1 TV Channel va avea o ivestiție de 10.000 de euro pentru viitorul post de radio, în cazul în care va primi licența.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii