Skip to main content

CONCURS CNA. Radio Tanănana vrea noi licenţe. Proprietarul radioului vrea şi un nou post, Classic FM

 

Publicitate

Postul de radio Tanănana, fostul Activ EFEM, vrea să se extindă în mai multe oraşe din România. În plus, reprezentanţii postului au venit cu un nou proiect de radio, Classic FM, pentru care au cerut şi o licenţă în Bucureşti.

Pentru Tanănana, societatea Videomarket a solicitat 17 frecvenţe radio. Pentru Classic FM a vizat Bucureştiul şi Timişoara. Proiectul are un buget de aproximativ 225.000 de euro, potrivit documentelor depuse la CNA.

ACŢIONARIAT. Societatea Videomarket este deţinută de impresarul Marcel Avram, în proporţie de 80%, respectiv de Romvcreativ Consulting, cu 20%.

PROIECT CLASSIC FM. Formatul muzical esre Adult Contemporary, potrivit proiectului editorial. Direcţia muzicală este dată de muzica jazz şi derivatele acestui gen.

Liliana Georgescu, director general al Videomarket:

„La unele prezentări am asistat, despre unele am citit în presă. Am văzut că foarte mulţi au venit cu semnături adunate, cu tot felul de lucruri de genul acesta, nu ştiam că este posibil. Noi am mai fost în faţa dvs în martie, cu acest proiect editorial, Tanănana. Ca argument pentru cererea noastră o să las să vorbească rezultatele. Rezultatele noastre sunt măsurate, vorbim de cifre precise, nu de aprecieri sau de semnături adunate din piaţă.

Sunt uimită de sumele vehiculate de ceilalţi petenţi. Sunt uimită că se poate face radio cu foarte puţin bani, cu investiţii mici. Cred că lumea, când spune că face radio cu 50.000 investiţie, se referă fix la echipamente şi nu la susţinerea unui post radio la un standard decent, în acre să poţi să faci audienţă şi să poţi face audienţă. Noi nu ce acoperim costurile din surse incerte şi costurile sunt destul de mari. Avem şi un argument financiar, noi dorim să ne lărgim distribuţia pentru a avea mai mulţi ascultători şi să ne acoperim mai bine costurile. Nu e nimic de ascuns în asta.

Bogdan Andrei, director de programe: Proiectul Tanănana arată foarte frumos în rezultate, foarte frumos în feedback-ul primit de la public şi în piaţă. Este stabil din punct de vedere al calităţii programelor oferite şi cumva e firesc pentru că asta ne-am propus de la început. Nu ne-am propus un hit and run, o idee simpatică exploatată cât timp ţine şi după aceea vedemc e se întâmplă. Aşa cum vă spuneam şi în aprilie, ne-am propus un proiect media, modern, dinamic, care să evolueze odată cu ascultătorii lui.

Ne-am propus să ţinem publicul urban cu tot ce înseamnă nou, cu tot ce înseamnă curajos în zona muzicală. Ne-am propus să susţinem comunitatea artiştilor din zona alternativă din România şi asta ne iese.

Bogdan Andrei, despre audienţe şi public: „Am intrat în FM în 7 aprilie, cu o săptămână înainte să înceapă studiile de audienţă şi nu am comunicat din punct de vedere al marketingului la nivel de brand. Nu ne-am anunţat prezenţa în piaţă în mod direct. Publicul nostru are între 20 şi 39 de ani, cu o medie de 31 de ani. 89% din public are studii superioare încheiate. Este un public activ profesional în proporţie de 100%. Putem vorbi de un public oarecum premium. Creşterea noastră nu s-a oprit. Vorbim de o medie de 26.000 de ascultători pe zi în Bucureşti, în intervalul luni - vineri. Fătă îndoială nu şi-a atins limitele.

Ce îşi propune pentru noile staţii locale: La capitolul solicitări, vorbim de Cluj Napoca, Iaşi, Constanţa şi Craiova unde ne propunem să, pe structura grilei curente, facem şi program local. Aşa cum avem la Timişoara, trei ore pe zi, tronsonul 13.30 - 16.30.

Bogdan Andrei, despre proiectul Classic FM – „Odată cu lansrea Tanănana am observat că în oraşele mari există un vid de informaţie de calitate, care în mod eronat din punctul nostru de vedere este considerată ca informaţie de nişă. Ca o extensie firească ne-am propus să lansăm un nou proiect editorial de radio, complementar cumva, Tanănana, din punct de vedere muzical şi cu o altă abordare.

Classic FM are o strategia editorial care se axează pe deservirea comunitărţii la nivel infrormaţional. Servim publicului o selecţie de informaţie care este de interes pentru acest public.

Selecţia informaţiei se va face în mod profesionist.

Pe partea de politică editorială, publicul acestui proiect este mai concentrat pe informaţie culturală pură. Este un public ce-şi ia informaţia esenţială din medii diverse. Este publicul festivalului de la Gărâna, publicul festivalului George Enescu, cel care merge la teatru, sau care umple Sala Palatului la festivalurile de jazz. Mixul muzical este plecat din jazz ul clasic dar şi cel modern.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Stim ceva despre soarta Classic FM? A primit macar in Bucuresti frecventa?

Trimite un comentariu

sus