Skip to main content

DERAPAJ. Antena 3 a preluat interviul lui Cioloş de la Digi 24, fără a preciza sursa. Imaginea, tăiată astfel încât să nu se vadă sigla.

 

“Primul interviu al premierului Cioloş”, a titrat Antena 3 aseară, pe burtieră, la începutul emisiunii Sinteza zilei. Postul de ştiri a difuzat ulterior imagini din interviu, cu sigla Antena 3 pe ecran.

Publicitate

Doar că interviul a fost difuzat pe postul de ştiri Digi 24, unde Luca Niculescu era moderator.

Imaginea a fost tăiată astfel încât să nu se vadă sigla postului Digi 24. Sursa interviului nu a fost precizată în niciun loc pe ecran. Pe burtieră rula “Primul interviu al premierului Cioloş” sau “Ce notă notă daţi răspunsurilor premierului”.

Nici în introducerea emisiunii, Mihai Gâdea nu a precizat sursa interviului.

Mihai Gâdea, la începutul emisiunii:

“Haideţi să vedem un prim fragment din primul interviu televizat pe care îl dă în calitate de premier Dacian Cioloş. Sunt lucruri importante de aflat, mi se pare că are o comunicare destul de interesantă.

Haideţi să analizăm împreună şi să aflăm care sunt intenţiile reale ale premierului.”

Ulterior (de la 22.06), au curs imaginile din interviu, fără precizarea sursei sau fără a fi vizibilă sigla Digi 24. Abia după 15 minute de emisiune, au intrat primele cadre în care se vedea sigla postului Digi 24.

După alte cinci minute (la 22.20), interviul a continuat ca la început, adică fără a fi vizibilă pe ecran sigla postului care l-a realizat sau sursa materialului.

Interviul cu Dacian Cioloş a fost difuzat de Antena 3 de la 22.06 la 22.24. Din cele aproape 20 de minute, în doar cinci minute s-a putut vedea pe ecran sigla Digi 24.

După imagini, discuţia a continuat în studio. Ca la început, Mihai Gâdea a precizat că “este vorba de primul interviul televizat”, însă fără a preciza postul de televiziune la care premierul a fost prezent în studio.

Mihai Gâdea:

“Sunt convins că aţi ascultat interviul cu interes, l-aţi urmărit şi o serie de întrebări v-au venit în minte. Este, de fapt, primul interviul la televiziune, pe care premierul îl oferă, motiv pentru care cred că interesul este mare.”

Gâdea nu a precizat sursa interviului video, dar a precizat, în timpul emisiunii, că Cioloş urmează să meargă la televiziunea online a lui Robert Turcescu - Unde TV. Turcescu a anunţat că premierul îi va acorda un interviul

Mihai Gâdea, în emisiune:

"E o ştire care spune că premierul va acorda următorul interviu - deci astăzi a avut un prim interviu la Radio România, apoi s-a dus în această seară şi aţi văzut fragmentele de interviu mai devreme.. Şi acum lovitură: după Băsescu, Cioloş merge la televiziunea acoperitului Turcescu să răspundă în direct telespectatorilor.

Domnu' premier, dumneavoastră sigur aveţi libertatea de a proceda cum consideraţi şi să mergeţi unde doriţi, pentru că nu vă face nimeni programul, cu excepţia dumneavoastră şi desigur, a echipei dumneavoastră. Dar poate aţi fost plecat la Brxelles. Poate eraţi ocupat cu politica agrară a Uniunii Europene. Poate aţi învăţat o grămadă de lucruri, inclusiv că duminică seara ar merge să mergeţi la televizor fără cravată.

Dar dacă nu ştiţi despre ce este vorba, colonelul - este ruşinea acoperiţilor - este un moment peste care orice om onest din această ţară nu poate trece. El s-a deconspirat ca fiind colonel într-un serviciu secret şi, pentru că nu are licenţă, emite pentru acoperiţi.

O fi în regulă, pentru un premier la început de drum, să calce într-o zonă a ruşinii acoperiţilor?"

GALERIE FOTO. Capturi din emisiunea Sinteza zilei de duminică, 22 noiembrie:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Prostul si penibilul ala de Gadea nu a mentionat de unde a preluat interviul lui Dan Ciolos pentru ca stiti bine ca RCS&RDS e in proces cu Intact Media Group de 3 ani.
  • @ tbancu: am verificat, sigur, am urmărit cu atenție toată emisiunea. La ora 23.38, Mihai Gâdea îi face legătura lui Mircea Badea, care urma să intre cu emisiunea. Mircea Badea spune: "Eu nu am urmărit niciunul din interviurile date de Dacian Cioloș. Am înțeles că au fost două, unul la Radio România și altul la Digi."

    După câteva minute, în încheierea emisiunii, Mihai Gâdea spune că "după cum ați văzut, am preluat cele mai importante fragmente din interviul pe care l-a acordat premierul", dar nu a menționat de unde au fost preluate.
  • Petrisor poti verifica ora 23:38. Altfel, mi-am dat seama ce ordine ai primit
  • Pai da, e ușor sa tai o imagine HD și sa lași un cadru care sa fie mai mult decât 576i, astfel să nu se observe ca nu e a ta filmarea. În sensul asta, Rtv are cea mai buna protecție a transmisiunilor, la câte burtiere și elemente grafice pun pe ecran.
  • E atat de mizerabil omul asta incat nu mai merita nici macar un dram de atentie.

Trimite un comentariu

sus