
UPC, al doilea mare operator local de comunicatii prin cablu, a castigat 14.400 de noi abonati in trimestrul al treilea din acest an si a ajuns la un numar total de peste 1,2 milioane de abonati, in crestere cu 3,6% fata de aceeasi perioada din 2014, conform datelor grupului Liberty Global. Operatorul a depasit pragul de 2 milioane de abonamente si a crescut pe toate segmentele de business, ajungand la 1.197.200 abonamente TV (cablu si satelit), la 471.000 de abonamente de internet si 370.600 de abonamente de telefonie fixa.
Dupa mai multe trimestre de scaderi ale numarului de abonati la televiziunea prin satelit (DTH), UPC a reusit sa-si adauge 13.500 de noi abonati DTH in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2015, ajungand la un total de 326.300 de abonati DTH.
„Televiziunea digitală prin cablu continuă să aducă noi clienţi. In trimestrul al treilea din 2015, UPC a atras 11.800 noi abonamente, baza crescând pânã la 580.400. Pe acest segment, creşterea anualã este de 8% (peste 43.000 noi abonamente). La sfârşitul lunii septembrie 2015, peste 30% din baza totalã de televiziune digitalã se bucurã de TV HD", se arata in comunicatul transmis vineri de companie.
Fata de trimestrul doi din acest an, incheiat in 30 iunie, operatorul de cablu TV a castigat 10.200 de abonamente la internet si 42.700 de abonamente la telefonia fixa.
UPC a mai anuntat si ca, excluzând fluctuaţiile de curs valutar, care afectează negativ veniturile în dolari, in trimestrul trei din acest an, veniturile nete in lei au crescut cu aproape 10% la peste 159 milioane de lei (35,8 milioane de euro, calculat de paginademedia.ro).
Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
Cresterile de datoreaza, in mare parte, achizitiilor de noi retele, nu neaparat celor care sunt ”agățați” de agenții de teren ori vin la ghișee. Pentru că, nu-i așa, primele două opțiuni în prezent sunt Telekomul si RCS@RDSul.