Skip to main content

Cum se poate susţine presa locală? Dezbatere BRAT, cu oameni din presă, agenţii de publicitate şi ONG-uri

 
ziare
ziare
Concurenţa dintre presa locală şi celelalte medii, în competiţia pentru bugetele de publicitate şi nevoia de transparenţă sunt câteva din subiectele unei conferinţe pe care Biroul Român de Audit Transmedia o organizează mâine, la Rin Gran Hotel.
Publicitate
Peste 80 de participanţi din presa locală, agenţii de publicitate sau din rândul clienţilor şi-au anunţat participarea la eveniment. Printre vorbitori: Gabriela Lupşa (Zenith România), Bogdan-Paul Dobrin (director Agenţia Naţională pentru Achiziţiile Publice), Mihai Aniţa (PriceWaterhouseCoopers), Ioana Avădani (Centrul pentru Jurnalism Independent) şi Cristina Guseth (Freedom House).
Temele:

- Concurenta dintre presa locala si celelalte medii, in competitia privind bugetele de publicitate.

- Nevoia de transparenta la nivel local si beneficiile masurarii independente a performantelor produselor media.

- Comparabilitatea masurarii presei locale cu a celorlalte medii Proiecte si initiative comune in beneficiul presei locale. Beneficiile asocierii intre editorii locali

"BRAT propune participanţilor o dezbatere despre sustenabilitatea presei locale din România în contextul scăderii veniturilor din publicitate din zona clienţilor comerciali, a dificultăţilor întâmpinate în accesarea veniturilor din fondurile publice şi a modificărilor obiceiurilor de consum media ale populaţiei", anunţă organizaţia.
Conferinţa "Presa locală - dezvoltare prin transparenţă" va avea loc mâine (22 ianuarie), de la ora 10.00, la Rin Grand Hotel din Bucureşti.
BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor). Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale.

BRAT pune la dispozitia pieţei de media şi de publicitate indicatorii de performanţă obţinuţi în urma auditului şi a studiilor realizate.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus