Skip to main content

Meciul România - Franţa va aduce bani buni postului TF 1. Cât costă o reclamă la prima partidă de la Euro

 
FOTBAL - ROMANIA - IRLANDA DE NORD - PRELIMINARII - CE 2016
FOTBAL - ROMANIA - IRLANDA DE NORD - PRELIMINARII - CE 2016

Meciul România - Franţa, care deschide campionatul european din acest an, va aduce bani buni din publicitate unui post din Hexagon. TF 1 a anunţat deja tarifele reclamelor, iar preţul pentru un spot în partida România - Franţa, care deschide turneul, este printre cele mai mari.

Publicitate

Un spot de 30 de secunde la România - Franţa va costa, pe TF 1, 190.000 de euro. În general, partidele în care joacă Franţa sunt cele mai scumpe. Dacă Franţa ajunge în semifinală, o reclamă de jumătate de minut la partida respectivă va ajunge la 225.000 de euro.

Dacă la meciurile Franţei, preţurile sunt foarte ridicate, la alte partide tarifele de pe TF 1 sunt şi de zece ori mai mici. Costul unui spot la Euro 2016 la TF 1 variază între 23.000 de euro şi 225.000 de euro.

Preţurile vor porni de la 23.000 de euro pentru un spot difuzat în primul tur de la Euro 2016, transmis la ora 15.00, (în care nu va juca naţionala Franţei) şi poate ajunge până la 225.000 de euro pentru 30 de secunde de publicitate difuzate în semifinala competiţiei dacă va juca şi echipa Hexagonului, potrivit Ozap.com.

Pentru partida Franţa-Albania, preţul este stabilit la 175.000 de euro pentru un spot. Celelalte meciuri din primul tur, difuzate în prime-time, sunt facturate cu preţuri cuprinse între 75.000 de euro şi 80.000 de euro.

Dacă Franţa va eşua, un spot la semifinala fără echipa Hexagonului va costa "doar" 126.000 de euro.

Preţurile de pe TF 1 pentru Euro sunt peste alte programe cu potenţial de audienţă. Ca o comparaţie, 30 de secunde de publicitate difuzate pe postul francez în sezonul cinci al emisiunii "The voice" costă 92.000 de euro.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo , tvr a iesit in pierdere la campionatul trecut , noi nu suntem franta
  • Articolul e de azi...iar comentariile sunt din 31 ianuarie 2016 ?
  • Si TVRul si-ar fi scos investitia cu banii din reclame, daca ar fi achizitionat Euro 2016. Poate ar fi obținut și o derogare, să difuzeze în pauzele meciurilor mai mult de 10 minute de reclame. Dar se pare ca au cam ratat Euro 2016...

Trimite un comentariu

sus