
Filmul Titanic a fost rețeta de audiență a Pro TV de șase ori în șase ani. Câţi români s-au uitat la fiecare difuzare? Care a fost recordul?
Cea mai urmărită a fost prima difuzare a blockbusterului la Pro TV. S-a întâmplat pe 2 ianuarie 2011, iar producția cu Leonardo DiCaprio și kate Winslet, a fost urmărită de 2,6 milioane de persoane din întreaga țară.
Pro TV nu a reușit totuși să se apropie de performanța din 2002 a Antenei 1, post care a adus pentru prima dată Titanicul în România.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de Titanic în cele șase difuzări de la Pro TV:
Pro TV a difuzat prima dată Titanic în 2011, la aproape 10 ani după ce filmul a fost difuzat prima dată de Antena 1. 2,5 milioane au urmărit în ianuarie 2011 filmul la Pro TV. Dintre aceștia, 1,5 milioane erau de la orașe.
Postul a reluat filmul în același an, 2011, dar în noiembrie, programat la bătaie cu X Factor și emisiunea lui Bendeac, În puii mei. Cifrele au fost mult sub cele din ianuarie: 1,1 milioane de persoane la nivel național (cifrele, AICI).
Filmul cu Leonardo DiCaprio a mai scos cifre foarte bune pe 2 ianuarie 2014: 2,3 milioane la nivel național, dintre care 1,1 milioane de persoane de la orașe.
Audiența Titanic la difuzările de pe Pro TV:
Data | NATIONAL | URBAN | COMERCIAL |
---|---|---|---|
2 ianuarie 2011 | 2.598.000 telespectatori pe minut | 1.538.000 | 873.000 |
27 noiembrie 2011 | 1.182.000 | 742.000 | 440.000 |
16 februarie 2013 | 1.824.000 | 1.013.000 | 619.000 |
2 ianuarie 2014 | 2.334.000 | 1.145.000 | 738.000 |
3 mai 2015 | 1.575.000 | 845.000 | 491.000 |
14 februarie 2016 | 1.725.000 | 859.000 | 474.000 |
Recordul de audiență al filmului a fost la Antena 1
Titanic a fost difuzat în premieră în România în urmă cu 13 ani. În decembrie 2002, la difuzarea de pe Antena 1, producția a dat recordul vremii în materie de filme: peste 50% cotă de piață de urban și aproape 60% pe comercial.
Cifrele primei difuzări Titanic în România, în decembrie 2002: Național: 3.645.000 de români pe minut, 19 rating și 38,1% cotă de piață Urban: 2.706.000 telespectatori pe minut, 24,5 rating, 50,2% share (peste jumătate dintre telespectatorii din orașe care se uitau la televizor erau pe Titanic) Comercial: 1.464.000, 26,3 rating, 56,9 cotă de piață
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii