Skip to main content

Românii au talent: vârfuri de aproape 4,5 milioane de români la a doua ediţie

 
Românii au talent: vârfuri de aproape 4,5 milioane de români la a doua ediţie

AUDIENŢE. A doua ediţie din acest sezon a emisiunii Românii au talent a avut cifre de două ori mai mari pe interval decât locul doi pe interval. Vârfurile emisiunii s-au apropiat de 4,5 milioane de români.

Publicitate

Pe tot intervalul Românii au talent, pe poziţia a doua a fost Kanal D, pe toate cele trei targeturi: naţional, urban şi comercial.

Comparativ cu săptămâna trecută, audienţa Românii au talent a fost asemănătoare la nivel urban şi pe targetul comercial, dar mai scăzută cu (cu aproximativ 300.000 mai puţini), la nivel naţional.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obţinute de a doua ediţie Românii au talent din acest sezon (intervalul 20.30-23.05):

NAŢIONAL. A doua ediţie Românii au talent din acest sezon a ţinut în faţa televizoarelor 3,3 milioane de români. Audienţa emisiunii jurizate de Florin Călinescu, Andra, Andi Moisescu şi Mihaela Rădulescu a fost de două ori mai mare decât locul doi, ocupat de Kanal D. Săptămâna trecută, la Românii au talent s-au uitat peste 3,6 milioane de români în fiecare minut.

Antena 1, cu Rambo, a obţinut poziţia a treia: 675.000 de persoane din întreaga ţară au urmărit aseară filmul.

Vârf Românii au talent la nivel NAŢIONAL: 4,43 milioane de persoane (24,2 rating şi 43,2% cotă de piaţă) la 21,43.

URBAN. O medie de aproape 1,8 milioane de telespectatori pe minut la nivel urban, cifră apropiată de audienţa săptămânii trecute. Primul loc pentru Pro TV, urmat de Kanal D, cu 880.000 de telespectatori.

Locul 3 pentru Antena 1, la distanţă: 410.000 de telespectatori la oraşe.

COMERCIAL. Talent-show-ul de pe Pro TV a avut, ca şi săptămâna trecută, aproape un milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut. Ca şi săptămâna trecută, cota de piaţă pe acest segment a fost mult în faţa celorlalte canale: 45% market share (faţă de 13% locul doi), ceea ce înseamnă că aproape jumătate din publicul comercial cu televizoarele deschise era aseară pe Pro TV.

Vârf Românii au talent pe COMERCIAL: 1,15 milioane de telespectatori (23,9 rating şi 52,3% cotă de piaţă), la 22.08.

Audienţa posturilor TV vineri, 26 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 3.256.000 17.8 33.0
2 Kanal D 1.625.000 8.9 16.4
3 Antena 1 908.000 5.0 9.2
4 TVR 1 349.000 1.9 3.5
5 Antena 3 330.000 1.8 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 26 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.791.000 18.0 33.6
2 Kanal D 878.000 8.8 16.5
3 Antena 1 412.000 4.1 7.7
4 Antena 3 213.000 2.1 4.0
5 TVR 1 151.000 1.5 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 26 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 978.000 20.3 45.1
2 Kanal D 282.000 5.8 13.0
3 Antena 1 166.000 3.4 7.6
4 Romania TV 34.000 0.7 1.6
5 DigiSport 1 32.000 0.7 1.5

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iulian Iulian
    Emisiunea avea o audienta mai buna daca nu era si Raduleasca.
  • Andrei Andrei
    Se vede inca o data publicul peste 65 de ani al Antenei 3 : 330.000 pe national , dar sub 32.000 pe comercial .

    Adica Antena3 in cifre reale are audienta mai mica decat DigiSport1 .

    Fireste , sunt un *** basist .
  • F F
    vai de noi. ce rau o duce emisiunea. a scazut 0,9% share pe comercial. :))

    mile, lasa-ne. uita-te tu la lucrurile inteligente de la antena pe care o lauzi orice ar fi.

    iuliane, matematica inca nu ai invatat? :))
  • Expertul, Expertul,
    Audientele sunt foarte bune, dar se putea si mai bine! Sezoanele trecute, Romanii au talent n-a concurat aproape pe tot intervalul cu seriale sau emisiuni care atrag peste 2 milioane de telespectatori. Credea cineva ca gospodinele vor renunta la Bahar in favoarea Romanii au talent?
  • mile mile
    emisiunea face rating pt ca sunt multe mizerii , dar asta si vrea poporul , doar nu o sa dea lucruri inteligente
  • Doru Doru
    Iuliane, ca a avut mai putini telespectatori, ca a avut mai multi, tot pe primul loc s-a clasat. Asa ca, comentariul tau este zero.
  • Lucian Lucian
    Iulian, un format nu poate rezista la nesfarsit, dar atata timp cat iese pe primul loc la toate categoriile de public, e ok. Nimeni nu e nebun sa mentina un format daca nu face audienta.
  • marian marian
    chiar intereseaza pe cineva ce spui tu vad ca apari pe peste tot , ROMANI au TALENT este cel mai bun divertisment
  • cc cc
    E normal sa aiba rating mare, este un spectacol, se lucreaza foarte mult pentru a iesi ce se vede pe ecran, e HD, se rade, transmite emotii, de ce sa nu fie lideri de audienta...recunosc m-am uitat la Bahar, dar in pauze eram cu ochii la R.a.t. si ma voi uita si la reluare pentru ca e mult mai misto ca serialul.. Dar odata ce toate posturile nu au avut nimic sa combata primul episod din Bahar, care nu a fost nici pe departe asemanator unei telenovele, ci mai degraba a unui thriller cu omoruri, actiune rapida si care a atras multi telespectatori care doresc sa afle si finalul povestii...
  • Iulian Iulian
    Tot mai putini la Pro fata de editia trecuta

    P.s.: Postacilor, si aia 30.000 conteaza!

Trimite un comentariu

sus