Skip to main content

NEOBIŞNUIT. B1 TV îşi afişează pe site o ofertă de publicitate last minute: 3 lei mia de telespectatori

 
NEOBIŞNUIT. B1 TV îşi afişează pe site o ofertă de publicitate last minute: 3 lei mia de telespectatori

NEOBIŞNUIT. Gest inedit al canalului de ştiri B1 TV. Postul îşi anunţă pe site preţurile la publicitate, într-o ofertă specială pentru spaţiul neocupat în perioada 15-31 martie. Postul a postat pe site o ofertă „last minute” cu diferite variante de preţ, ce vizează „micii întreprinzători”.

Publicitate

„De acum înainte, trebuie să ştii că cu doar 3 lei, mesajul tău poate ajunge la 1.000 de oameni! Raportat la publicitatea online, preţul e echivalent”, se anunţă pe site-ul televiziunii de ştiri.

Televiziunea porneşte cu preţuri de la 100 lei pentru 25 de difuzări ale unui mesaj de 10 secunde pe ecran, până la spoturi de 30 de secunde, ale căror preţuri variază în funcţie de difuzări: de la 4.900 de lei, la 13.900 de lei.

Este o practică neobişnuită pentru o televiziune centrală să-şi afişeze preţurile la publicitate chiar pe site, într-o formă detaliată.

Oferta este disponibilă doar două săptămâni, se mai arată în mesajul celor de la B1 şi este valabilă doar pentru minutele de publicitate rămase neocupate de reclama clasică.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ca să-mi fac și o idee, întreb și eu: cum sunt tarifele de față în comparație cu ale celorlalte posturi de știri, în special Antena 3 sau RTV? Mulúmesc
  • 3 lei/1000 telespectatori - adica 555lei/180.000 telespectatori (aprox 1 pct de audienta). In euro cam 123/pct de audienta. Din ce stiu asta e posibil cel mai mare pret (estimat mediu - nu pt prime-time) la momentul actual...

Trimite un comentariu

sus