Skip to main content

EXCLUSIV. EFECTE ADVERSE. Un sponsor O dată-n viaţă s-a retras după ce a fost notificat de salariaţii TVR

 
EXCLUSIV. EFECTE ADVERSE. Un sponsor O dată-n viaţă s-a retras după ce a fost notificat de salariaţii TVR

EXCLUSIV. Efecte adverse în procesul dintre salariaţii TVR şi instituţie. Romvac, unul din sponsorii celei mai importante emisiuni din grilă - O dată-n viaţă - a decis să nu mai sponsorizeze programul după ce a fost notificat de angajaţii TVR care au executat instituţia.

Publicitate

Reamintim că peste 700 de angajaţi au câştigat un proces cu TVR, prin care au obţinut indexarea salariilor, sumele totale ridicându-se la aproximativ 17 milioane de euro.

Angajaţii TVR au început executarea silită, proces prin care au fost notificate, potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, câteva zeci de companii care datorează bani TVR.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare documentul prin care Romvac anunţă că nu mai susţine emisiunea O dată-n viaţă, cine sunt angajaţii în numele cărora s-a făcut executarea şi ce spun aceştia despre situaţie.

Romvac a decis să se retragă după ce executorii judecătoreşti au cerut "înfiinţarea popririi asupra sumelor datorate TVR, precum şi a celor datorate în viitor".

"Vă aducem la cunoştinţă că societatea noastră a renunţat la "Scrisoarea de intenţie" prin care propuneam realizarea în coproducţie a emisiunii O dată-n viaţă", se arată în documentul pe care îl prezentăm în facsimil.

Motivul: "La data de 24 februarie, societatea de executori judecătoreşti Mazilu şi Asociaţii solicită înfiinţarea popririi asupra sumelor datorate, precum şi a celor datorate în viitor către Societatea Română de Televiziune."

Executorul judecătoresc i-a reprezentat pe jurnalistul de ştiri Mihai Rădulescu şi pe Mihaela Căciuleanu.

Contactat de Paginademedia.ro, Mihai Rădulescu a declarat că nu a ştiut de executarea sponsorului de la O dată-n viaţă. Poziţia lui, în continuare.

Mihai Rădulescu: "Am fost implicat fără ştiinţa mea în acest episod regretabil"

"O asigur pe Iuliana Tudor că am fost implicat fără ştiinţa mea în acest episod regretabil", a declarat pentru Paginademedia.ro Mihai Rădulescu. "Iuliana Tudor mi-e prietenă, îi apreciez emisiunea, am fost şi invitat, aşa că sunt ultimul care i-ar putea face vreun rău", spune jurnalistul de la ştiri.

Totuşi, continuă el, "nu este vina salariaţilor ca administraţia a semnat un contract de munca pe care nu l-a respectat. Nu este vina lor ca administratiile TVR n-au fost capabile de un management eficient, ca sa-si poată onora inclusiv obligatiile asumate către angajaţi. Nu e vina lor nici ca ... justiţia le-a dat dreptate!"

Poziţia completă a lui Mihai Rădulescu legată de caz, trimisă Paginademedia.ro:

Nu aveti, cumva, si informatia ca tot din cauza mea TVR nu mai transmite EURO 2016 ?! Mă surprinde, trebuie sa apară si asta... Pe bune, acum. Iuliana Tudor mi-e prietena, ii apreciez foarte mult emisiunea, la care am si avut onoarea sa fiu invitat o data, asa ca sunt ultimul care i-ar putea face vreun rau. Stiu prin cate emotii a trebuit sa treaca, in ultimii ani, cu fiecare nou sezon al emisiunii, in eforturile legate de sponsorizari (mai ales ca si eu sunt angajat acum într-un demers similar, pentru un proiect de emisiune). A reuşit de fiecare data si sunt convins ca asa va fi si in continuare, am inteles ca emisiunea va intra in grila de primăvara.

O asigur pe Iuliana ca am fost implicat fără stiinta mea in acest episod regretabil. Consider ca este o poveste cusuta cu ata albă, prin care conducerea TVR continua, prin intermediul informaţiilor "scurse" către presa, războiul cu angajatii instituţiei.

Cei mai multi dintre acestia au avut 'indrazneala' de a solicita un drept legal, iar acum se pare ca e nevoie de compromiterea unor nume cunoscute pentru a ascunde adevarata cauza a prăbuşirii TVR: managementul dezastruos, aşa cum este el identificat, cu date si cifre exacte, in rapoartele Curtii de Conturi.

Nu este vina salariaţilor ca administraţia a semnat un contract de munca pe care nu l-a respectat. Nu este vina lor ca administratiile TVR n-au fost capabile de un management eficient, ca sa-si poată onora inclusiv obligatiile asumate către angajaţi. Nu e vina lor nici ca ... justiţia le-a dat dreptate!

Si nici ca, in loc sa răspundă convocarilor oficiale la negociere individuală, pe care mulţi dintre noi le-am făcut, conducerea a ales sa le ignore cu iresponsabilitate.

Poate ca s-ar fi gasit solutii de compromis, de exemplu esalonarea obligatiilor de plata. S-ar fi eliminat si costurile cu avocatii si expertii externi platiti de institutie pentru a se lupta cu angajaţii. In aceste conditii, insa, oamenii s-au vazut obligati sa recurgă la executari silite, iar felul cum decurg acestea este o chestiune care pe mine, unul, mă depaseste; n-am ştiut, de pilda, ca se pot executa si alte conturi decât cele ale TVR ! - nici acum nu înţeleg cum.

A răsturna toată aceasta piramida a vinovatiei si a arunca raspunderea pe umerii angajatilor nu este nimic altceva decât o diversiune stravezie.

Rapoartele autorităţilor de control a activităţii TVR arată negru pe alb cine a condus instituţia la dezastru si nu cred ca opinia publica mai poate fi pacalita prin inventarea de 'tapi ispasitori' din rândul angajatilor."

Documentul trimis de Romvac Televiziunii Publice:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dragilor dar in spoturile TVR se clameaza sus si tare ca taxa TV este cea mai importanta sursa de venit pt TVR. S-au terminat banii, a plecat si gasca lui Botugrosu care s-a plimbat in toata lumea pe banii romanilor ! Mai iese sindicalistul si spune ca-i place sistemul Inseamna ca au salarii super daca compara viata noastra cu a nemtilor. ( a se vedea doar salariul de interimar - ce ia Radu Irina ptr o luna, iau rezidentii in 13 luni iar pensionarii in 23 de luni si, traim in aceasi RO.
  • Clar, cei mai inteligenti au lichidat TVR-ul au luat banii si larevedere
  • De unde ai scos suma de 17milioane de euro?!!! Imparte la 700 si iti da cca. 24000 euro de salariat!!!
  • @Alina

    Daca publicarea audientelor e informatia care-ti produce "satisfactie", inseamna ca Rossi (cel de mai jos) ti-a acordat prea multi neuroni!
  • Alina draga, happy chanel a avut exact audienta pe care o cere, cei 14 neuroni au rămas conectați încă de pe eufoforia. Poți vegeta în continuare...
  • publicati numai lucruri neinteresante, vrem audiente, asta vrem sa vedem ! de ce nu publicati ce audiente a facut happy channel in primele doua zile de la lansare ??? de ce nu publicati audientele serialelor pe februarie ??? !!!

Trimite un comentariu

sus