Skip to main content

IAA România are un nou preşedinte, după ce Mihai Bârsan şi-a încheiat mandatul

 
Sursa foto: IQ Ads
Sursa foto: IQ Ads
IAA România, organizaţia care reprezintă interesele industriei de comunicare, are un nou consiliu director şi un nou preşedinte. Maria Predoiu, de la Procter&Gamble, a trecut la conducerea organizaţiei, în locul lui Mihai Bârsan (Ursus Breweries).
Publicitate

Maria Predoiu a fost aleasă Preşedinte al IAA România în cadrul Adunării Generale care a avut loc joi, 17 martie, şi în care a fost desemnată prin vot conducerea asociaţiei pentru următorii doi ani.

Noul Consiliu Director este compus din:

Preşedinte - Maria Predoiu (Procter&Gamble)

Membri:

Reprezentanţi Agenţii: Alexandra Iavorschi (Publicis Group), Alexandra Olteanu (Initiative Media), Bogdan Nitu (Webstyler), Mihai Trandafir (BV McCann Erickson).

Reprezentanţi Clienţi: Mihai Barsan (Ursus Breweries), Mihaela Ungar (KMG Rompetrol), Narcis Horhoianu (Heineken Romania), Roxana Baias (Vodafone Romania).

Reprezentanţi Mass Media: Lucia Antal (PRO TV), Sorin Enache (Euromedia).

IAA este o organizaţie tripartită, un parteneriat strategic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media.

Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu 70 de filiale în 40 de ţări.

În România, IAA reuneşte peste 120 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus