Skip to main content

REACŢIE INEDITĂ. Pătraru oferă Lactate Brădet publicitate de 50.000 de euro. “Am promis în emisiune, mă ţin de cuvânt”

 
REACŢIE INEDITĂ. Pătraru oferă Lactate Brădet publicitate de 50.000 de euro. “Am promis în emisiune, mă ţin de cuvânt”

VIDEO. Promisiune făcută pe post, în emisiune, onorată tot pe post, în emisiune. Dragoş Pătraru l-a invitat aseară la Starea Naţiei pe proprietarul Lactate Brădet şi a anunţat că îi oferă spaţiu publicitar de 50.000 de euro. Un spot timp de un sezon? Pentru ce?

Publicitate

În timpul scandalului legat de prezenţa bacteriei e.coli în brânza produsă de Lactate Brădet, Pătraru a promis în emisiune că, dacă se dovedeşte că nu Lactate Brădet este de vină, oferă publicitate de 50.000 de euro în emisiune.

Aseară, cu proprietarul Brădet în studio, Pătraru a anunţat că se va ţine de cuvânt, după ce s-a dovedit că nu această fabrică a fost de vină pentru îmbolnăvirile copiilor din judeţul Argeş.

Poate oferi Pătraru spaţiu unui client?

Contactat de Paginademedia.ro, Dragoş Pătraru a explicat că, în înţelegerea cu TVR, are dreptul la câteva minute de reclamă, dar nu în emisiunea de o oră, ci în fillerul scurt care precede emisiunea. Acolo va fi şi reclama Brădet.

“Când am negociat contractul cu TVR, anul trecut, mi s-a dat şi dreptul de a avea un scurt spaţiu de publicitate în fillere, nu în emisiune, unde pot aduce eu două-trei reclame. Din acest spaţiu ofer acum reclama. Am promis în emisiune, mă ţin de cuvânt”, a declarat Pătraru pentru Paginademedia.ro.

“Acum producţia lor e oprită. Când o vor reporni, aştept un spot de la ei. Dacă nu vor avea un spot, o să apar eu cu iaurtul, fac eu momentul publicitar”, a continuat el.

Pătraru a explicat situaţia şi pe blogul personal, alături de câteva calcule:

“Aşadar, pentru a da reclamă la Lactate Brădet, aşa cum a promis, pentru a-l sprijini pe acest producător după ce l-a tăvălit toată ţara, deşi nu brânza lui i-a îmbolnăvit pe copiii din Argeş, tembelul de Pătraru va mânca un iaurt de la firma asta în câteva dintre secundele lui.

Asta valorează, fără a pune la socoteală prezenţa dobitocului de Pătraru, ca endorser, peste 50.000 de euro pe sezon (calcul: 50.000 : 10 = 5000 euro buget lunar. 5000 euro : 22 apariţii = 227 euro/apriţie. La două puncte de rating pe targetul urbat 18 plus, asta înseamnă 227 : 2 = 113,5 euro per punct de rating. Adică, sub preţul pieţei).

Bani pe care fraierul de Pătraru nu-i va mai lua de la o altă firmă care ar vrea ca urangutanul de Pătraru să-i mănânce iaurtul la tv, pentru că prostul de Pătraru a promis că îi dă acestui om reclamă gratuit.”

Publicitatea în cadrul emisiunii costă foarte mult. Se numeşte plasare de produs, se marchează ca atare (PP vizibil, pe ecran) şi avem voie să facem un minut pe oră, cu tot cu inserţii grafice. Aşa spune legea. Dacă te-ai uita la TVR, ai vedea că se mai face treaba asta la emisiuni precum O dată în viaţă şi altele. La Starea naţiei, nu s-a întâmplat pentru că, deşi au fost cereri venite din partea departamentului de marketing al TVR, nesimţitul de Pătraru a cerut bani foarte mulţi ca să promoveze un produs. Mult peste 50.000 de euro pe sezon. Deci, când ai audienţă, publicitatea are un preţ mai mare.

Când faci 0.3, cât făcea segmentul ăsta când ipochimenul de Pătraru a venit la TVR, încasezi pe măsură.

În cazul Brădet, reclama nu va fi efectiv în emisiune, pentru că banii ăştia îi încasează TVR, ci în secundele de reclamă aferente filler-ului Starea zilei.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Obaie***,te felicit pentru limbajul de profesionist din acest articol,bravo esti un exemplu.
  • http://corrierefiorentino.corriere.it/firenze/notizie/cronaca/16_marzo_15/bimbo-ricoverato-meyer-ha-mangiato-formaggio-contaminato-276277ac-ea9e-11e5-b94d-4b2284cc8e19_print.html
  • dar alte firme oare nu tot din abonamentul tau e platit!!!??? AI SA FACEM LA DANONE CA APARE MIHAELA *** GOALE
  • obae nu stiu care e temebelul sau urangutanul aici ... am descoperit in schimb nesimtitul.
  • liviu, banii sunt din buzunarul lui Patraru si a emisiunii, avand in vedere ca timpul de publicitate era specificat in contract pentru el, in loc sa faca publicitate unei alte firme care ar fi platit a ales sa se tina de cuvant. Keep up the good work STAREA NATIEI!

Trimite un comentariu

sus