Skip to main content

AUDIENŢE Bravo, România, debut pe locurile doi şi trei, într-o seară cu meci de Champions League

 
AUDIENŢE Bravo, România, debut pe locurile doi şi trei, într-o seară cu meci de Champions League

AUDIENŢE. Bravo, România, show-ul produs de Mona Segall la Antena 1, a debutat pe locurile doi şi trei în audienţe. A fost pe trei la nivel naţional şi la oraşe şi pe doi pe publicul comercial.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute marţi seara de prima ediţie Bravo, România (20.30 - 22.50):

NAŢIONAL. Show-ul de pe Antena 1 s-a apropiat de un milion de telespectatori la nivelul întregii ţări. Emisiunea a pus Antena 1 pe locul al treilea, după Kanal D şi Pro TV. Lider a fost Kanal D, cu o medie de 1,4 milioane de persoane, care a avut serialul turcesc Furtună pe Bosfor şi WowBiz.

URBAN. Locul trei şi la oraşe pentru Antena 1, post care a obţinut o medie de 614.000 de orăşeni. Lider la oraşe a fost Pro TV, care a avut o medie de 761.000 de persoane şi locul doi pentru Kanal D.

COMERCIAL. Bravo, România a avut locul doi pe publicul comercial cu vârste între 18 şi 49 de ani: cu o medie de 311.000 de persoane. Pro TV a avut 428.000.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul Bravo, România (20.30-22.50), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.423.000 7.8 15.8
2 Pro TV 1.343.000 7.3 14.9
3 Antena 1 999.000 5.5 11.1
4 Prima TV 559.000 3.1 6.2
5 Antena 3 477.000 2.6 5.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul Bravo, România (20.30-22.50), în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 761.000 7.6 15.8
2 Kanal D 726.000 7.3 15.1
3 Antena 1 614.000 6.2 12.8
4 Antena 3 300.000 3.0 6.2
5 Prima TV 204.000 2.0 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul Bravo, România (20.30-22.50), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 428.000 8.8 22.6
2 Antena 1 311.000 6.4 16.4
3 Kanal D 193.000 4.0 10.2
4 Prima TV 76.000 1.6 4.0
5 Pro Cinema 63.000 1.3 3.3

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Eu nu inteleg de ce nu mai postati audientele serialelor,filmelor si emisunilor tv asa cum facea ti inainte.Daca nu mai puteti sa le postati, macar spuneti ne ca sa stim si noi si sa nu mai scriem msg degeaba.Poate va suparati ca tot va deranjam cu msg, dar vrem si noi un raspuns daca se poate.Multumesc.
  • si tu mori de ciuda expertule , sa vedem doar cu ferma cum va fi
  • @Expertul: Trebuia să fie cineva care să exagereze p-aici. Și nici nu crezi în ceea ce spui.
  • Bravo Romania e o emisiune slaba, ca toate de la antene! Foarte probabil, la urmatoarele editii va obtine in jur de 5 puncte de rating pe targetul comercial.
  • Nu știu cum a reușit această emisiune să înregistreze o audiență atât de bună. Mie mi se pare că este cea mai slabă și plictisitoare emisiune care a rulat la Antena 1 în ultimii 10 ani.
  • f , daca la comercial nu face rating va fi scurt sezonul , celelalte nu conteaza, chefi trebuiau lasati si marti , sunt prea multe emisiuni la antena , urmeaza si insula iubirii
  • Va rog frumos postati audientele tv ale serialelor, filmelor si emisiunilor tv pe luna februarie si daca se poate si pe luna martie 2016.
  • Platou atit de saracacios si mic nu am vazut de mult timp la asa-zisele show-uri 'mari'. Pina si platoul de la Bingo Metropolis era (parea) mai mare..
    Aici, totul parea greu de incadrat si de taiat. Slab!
  • A avut un debut greu. Dar cred ca o sa fie peste Ferma saptamana viitoare la National si Urban si pe 1 pe Comercial

    @Gogu, pai daca aia de la Kanal D vin cu banii de acasa, cei de la Romania Tv, b1, realitatea, si asa mai departe, ei cu ce vin?
  • Gogou , atunci Antena 3 cu bani de unde vine daca are pe comercial 35.000 de persoane ?
  • Va dati seama in ce situatie e kanalu? Din aproape 1,5 milioanede telespectatori pe national, doar 190.000 sint cei din target-ul care conteaza, comercial, 18-49 urban. Maiculița mea, asa ceva? Astia vin cu bani de acasa la salariu.
  • Audiente foarte bune pentru Pro Cinema pe targetul comercial! In ultimul timp, Pro Cinema apare tot mai des in top 5 pe comercial. Audientele bravo Romania sunt bune pentru prima editie, dar cred ca vor scadea la urmatoarele editii!
  • nu gasesc atat de rele audientele. daca raman la nivelul asta pe urban si comercial, sunt acceptabile. la national se mai poate lucra. se pare ca talent show-urile raman cu potential ridicat. poate de asta, Protv-ul a ales sa aduca la toamna si Voice kids.

Trimite un comentariu

sus