Festivalul care premiază eficienţa în publicitate a ajuns la cea de-a XIII ediţie cu schimbări în format. Înscrierile în competiţie au loc între 20 aprilie şi 25 august.
Începând cu ediţia 2016, Effie România se aliniază integral formatului internaţional mutând centrul atenţiei de pe Gala de premiere pe educaţie, propunând un format ce va acoperi un an întreg şi al cărui obiectiv este creşterea nivelului profesional în marketing şi publicitate.
Principalele schimbări în formatul Effie:
- Introducerea dezbaterilor în procesul de jurizare sau crearea unor categorii noi. Dacă până acum fiecare membru al juriului nota individual studiile de caz, începând cu ediţia de anul acesta procesul de jurizare va fi completat cu o dezbatere moderată.
- Comitetul propune o nouă categorie, "Engaged Communities", dedicată brandurilor care crează conţinut, experienţe sau platforme prin care îşi dezvoltă comunităţile.
- În plus, cele două categorii de Telecom existente, Telecommunications Voice Offfers şi Telecommunications Internet & Data, se reunesc sub denumirea „Telecommunications”.
Pentru mai multe informaţii şi sfaturi pentru înscrierea în competiţie, Comitetul de Organizare Romanian EFFIE Awards 2016 va organiza Seminarul "How to win an EFFIE", care va avea loc joi, 28 aprilie, de la ora 10 30, la Institute, The Cafe. Participarea este gratuită şi trebuie confirmată printr-un email trimis la adresa teodora.calin[at]institute.ro.
Comitetul de Organizare Effie a prezentat noua viziune a Effie România, precum şi cele mai importante modificări de format în cadrul lansării Effie 2016 de luni, 20 aprilie, de la Hanul gabroveni. Seara s-a încheiat cu un prim Effie Talk susţinut de Andy Meldrum (Head of Brand Communications al SAB Miller pe Europa). Subiectul a fost “What do clients know about effective advertising?” şi a deschis seria de conferinţe şi dezbateri marca Effie România, care vor avea pe parcursul acestui an.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu