Skip to main content

Google face „şcoală” online pe marketing digital şi dezvoltare de afaceri

 
Google face „şcoală” online pe marketing digital şi dezvoltare de afaceri
Google face şcoală online: 89 de lecţii pe 23 de teme. Compania a lansat Atelierul Digital, o platformă online gratuită care vrea să-i pregătească pe tineri în domeniul marketingului digital şi în dezvoltarea afacerii cu ajutorul internetului.
Publicitate

Potrivit Digital Economy & Society Index (DESI), România este pe ultimul loc în Uniunea Europeană în ceea ce priveşte competenţe digitale, explică Google într-un comunicat.

Doar 16% dintre români au cunoştinţe digitale de bază, în comparaţie cu media de 30% a EU15 (ţările vestice) şi 26% în ţările NMS13 (ţări care au intrat în UE după 2000), arată un raport DELab.

Mai mult, 43% dintre români declară că nu au deloc competenţe digitale, ceea ce este mult peste media de 25% în ţările NMS13 şi 14% în EU15. Doar 8% dintre români cred că au cunoştinţe digitale destul de solide pentru a face faţă într-un mediu de lucru competitiv.

Dan Bulucea, Country Director Google România: „Internetul este esenţial în societatea de astăzi, oferind oportunităţi şi mijloace de dezvoltare antreprenorilor şi afacerilor. Vrem ca prin programul Atelierul Digital lansat astăzi să oferim un instrument care să ajute viitoarea forţă de muncă şi antreprenorii în obţinerea cunoştinţele digitale atât de importante în economie. Sperăm ca acest lucru să contribuie la sprijinirea României în exploatarea oportunităţilor oferite de economia digitală.”

Atelierul Digital este pe care sunt prezentate cursuri video gratuite, pe o diferite domenii: de la cum să-ţi construieşti prezenţa online, la campanii de marketing în social media sau utilizarea mediul mobil pentru a atrage noi clienţi.

Utilizatorii pot alege o anumită temă pe care vor să se pregătească sau să urmeze întregul curs online. La final, pot alege să dea un test şi, dacă îl trec, vor primi o certificare din partea Google şi IAB Europe.

Întregul curs cuprinde 89 de lecţii, împărţite în 23 de teme. Lista completă a cursurilor este AICI.

Google investeşte 42 milioane de euro în 2016 pentru a creşte nivelul cunoştinţelor digitale la nivelul companiilor şi persoanelor din Europa, prin pregătirea unui număr şi mai mare de antreprenori şi studenţi. Programul „Atelierul Digital” este parte din această iniţiativă.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Curul lumii e tara asta. Da face google se apuca de împărțit cartoane. De la distanta. Mai mult de crearea unei adrese de e-mail nu este bună. Director google România ce mai belea

Trimite un comentariu

sus