Skip to main content

A treia semifinală Românii au talent, cifrele ediţiei

 
A treia semifinală Românii au talent, cifrele ediţiei

AUDIENŢE. Cea de-a treia semifinală a show-ului Românii au talent a înregistrat, vineri seara, cifre sub primele două gale live.

Publicitate

Emisiunea de pe Pro TV a avut cifre duble faţă de Kanal D, la nivel naţional şi triple la oraşe. Iar pe publicul comercial, Pro TV a avut audienţe de cinci ori mai mari decât Kanal D, aflat pe locul doi, şi de nu mai puţin de şase ori mai mari ca postul Antena 1, ocupantul locului trei.

Kanal D a avut aseară, ca de obicei, serialul turcesc Bahar, în timp ce Antena 1 a pus la bătaie filmul de aventură Furia titanilor şi emisiunea Insula Iubirii.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute vineri seara de principalele posturi pe intervalul show-ului Românii au talent (20.29-00.42):

NAŢIONAL. 2,3 milioane de persoane din întreaga ţară au fost vineri seara cu ochii pe show-ul de pe Pro TV. Ediţia de aseară a galelor live a avut mai bine de 400.000 de privitori în minus faţă de săptămâna trecută. Kanal D, ocupantul locului doi, a avut puţin peste un milion de persoane în fiecare minut, pe intervalul Românii au talent. Antena 1, cu filmul Furia Titanilor şi emisiunea Insula Iubirii, a avut aseară locul trei, cu o medie de aproape 400.000 de persoane.

Vârf Românii au talent la nivel NAŢIONAL: 3.314.000 de persoane (18,1 rating şi 41,6% cotă de piaţă) la 22.44.

URBAN. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit în cele patru ore de difuzare de 1,4 milioane de orăşeni, în scădere faţă de săptămâna trecută, când show-ul a avut aproape 1,6 milioane de persoane. Şi aici locul al doilea a fost al Kanal D, iar locul trei al postului Antena 1.

Vârf Românii au talent la nivel URBAN: 1.944.000 de persoane (19,5 rating şi 38,6% cotă de piaţă) la 21.48.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, Pro TV a avut o medie de 713.000 de persoane. Cifrele au fost de cinci ori mai mari decât cele obţinute de locul al doilea - Kanal D - care a avut aproape 141.000 de privitori.

Vârf Românii au talent la nivel COMERCIAL: 968.000 de persoane (19,9 rating şi 49,2% cotă de piaţă) la 21.47.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 mai, pe intervalul Românii au talent (20.29-00.42), la nivel NAŢIONAL:

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 mai, pe intervalul Românii au talent (20.29-00.42), la nivel URBAN:

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 mai, pe intervalul Românii au talent (20.29-00.42), la nivel COMERCIAL:

Citeşte şi:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Stefan : Dacă nu știi sa faci scaderi măcar citește știrea. Au calculat altii pentru tine.
  • Se pare ca telespectatorii ProTV nu mai parasesc casa, asta apropo de justificarile naive ale unora care spun "A fost pe 2 ProTV pt ca publicul lor nu sta in casa, e afara sa se distreze."
  • iuli, la kanal nu e macel , ti se pare rating pt kanal d sau nu vrei sa observi
  • Antena 1 poate pune vinerea barele de miră . Macar sunt gratis .
  • Macel pentru Antena:)))

    Dati audienta premiera "Prizoniera dragostei", sez. 2, pe intervalul 20.00 - 21.00

Trimite un comentariu

sus