Skip to main content

Cazul sentinţelor Intact - RCS la Antena 3: o ştire în care nu s-au pronunţat cuvintele "închisoare" şi "şantaj"

 
Cazul sentinţelor Intact - RCS la Antena 3: o ştire în care nu s-au pronunţat cuvintele "închisoare" şi "şantaj"

O ştire de 30 de secunde în care s-a evitat folosirea termenului de „închisoare” sau a celui de „şantaj”. Aşa a fost prezentată astăzi la Antena 3 sentinţa dată de Curtea de Apel în care oameni din conducerea trusutului Intact au fost condamnaţi pentru şantaj şi complicitate la şantaj.

Publicitate

Sorin Alexandrescu a primit 3 ani şi 6 luni de închisoare cu executare, Camelia Voiculescu, doi ani cu suspendare, şi Dan Voiculescu - 2 ani. A fost chiar prima ştire în buletinul de la ora 15.00, la numai un sfert de oră după ce a fost anunţată sentinţa.

Interesant este modul în care a fost „împachetată” ştirea de pe Antena 3. În prima fază, se anunţă că Antena 3 şi Intact au fost achitate de acuzaţiile de şantaj. După care aflăm că Sorin Alexandrescu a fost condamnat la „trei ani şi jumătate cu executare”, în vreme ce Camelia Voiculescu a primit o sentinţă de „doi ani cu suspendare”.

Nu s-a menţionat însă, cel puţin în ştirea monitorizată de Paginademedia.ro, pentru ce este această pedeapsă.

La un moment dat pe burtieră s-a menţionat că este vorba de închisoare în cazul lui Sorin Alexandrescu.

Ulterior, la emisiunea Q&A, realizată de Alessandra Stoicescu, cazul a fost dezbătut cu invitaţii în studio, care a vorbit "şi de condamnări la închisoare". Burtiera: "Antena 3, achitată în procesul RCS RDS-Antena Group"

Ştirea integrală, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Chiar mă mir cum de a intrat o așa știre pe post.
    Auzi la ei ce tupeu...să scrie despre Cameluța, fata lu tata, ca a luat 2 ani cu suspendare.
  • Dar despre "derapajul" DNA+Kovesi nu se spune nimic? Eu zic ca e despre media
  • Tot e ceva. Pier Silvio Berlusconi (președintele celui mai mare trust media din Italia) a luat, în martie, o condamnare cu executare, tot în primă instanță și tot pentru infracțiuni legate de trustul de presă. Acolo nu s-a zis absolut nimic despre treaba asta în presa controlată de el.

Trimite un comentariu

sus