Skip to main content

Ratingurile emisiunii Biziday în 2016. Guran a tras în sus audienţa Digi 24 cu circa 30%

 
Moise Guran Digi
Moise Guran Digi

Biziday, emisiunea realizată până ieri de Moise Guran la Digi 24, a ridicat audienţa postului se ştiri cu circa 30%, potrivit unei analize realizate de jurnalistul Petre Barbu pentru Forbes.ro.

Publicitate

Este vorba de diferenţa dintre Biziday şi programele care l-au precedat sau care au urmat după emisiunea lui Guran în grila Dig 24.

"Se poate spune că „Biziday” a tras (în sus) audienţa lui Digi24 cu circa 30%. Dar aceste comparaţii trebuie luate sub rezerva variaţiilor de rating de la o seară la altă, care depind foarte mult şi de concurenţa celorlalte televiziuni. Totuşi, un lucru este cert, Moise Guran n-a renunţat la emisiune din cauza audienţelor slabe", concluzionează Petre Barbu.

Biziday a reuşit să atragă un public destul de numeros la Digi 24, motiv pentru care jurnalistul de la Forbes se întreabă dacă Moise Guran se va mai întâlni cu astfel de audienţe.

Fragmente din analiza semnată de Petre Barbu în Forbes.ro

În perioada 11 ianuarie – 21 iunie a.c., cele 88 de ediţii ale programului „Biziday” au înregistrat la nivel naţional o audienţă medie de 105.000 telespectatori pe minut (0,6% rating).

În mediul urban, audienţa medie a fost de 89.000 persoane pe minut (0,9% rating urban). Este evident că cei mai mulţi telespectatori ai lui Moise Guran au provenit din oraşe. Cele două cifre de audienţă se situează peste mediile lunare ale televiziunii Digi24 (calculate toată ziua).

La nivel naţional, din cele 88 de ediţii difuzate, 44 au avut ratinguri care au depăşit 100.000 de telespectatori pe minut. Altfel spus, jumătate au depăşit acest prag.

În urban, pragul sutei de mii de orăşeni (prag psihologic) a fost depăşit de 27 de ediţii.

VÂRFURI. Ediţia cu cea mai mare audienţă la nivel urban a fost difuzată pe 22 martie, când s-au înregistrat 135.000 de telespectatori pe minut (1,4% rating). În acea ediţie, Moise Guran a vorbit despre atacurile teroriste de la Bruxelles şi despre posibilele efecte asupra Europei şi implicit asupra românilor. Titlul subiectului a fost „Scopul terorismului este frica”.

Cea de-a doua ediţie cu rating mare, în perioada analizată, a fost cea de pe 11 mai a.c., care s-a deschis cu subiectul Hexi Pharma. Ratingul a fost de 134.000 de telespectatori pe minut (1,3%).

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus