Skip to main content

Ratingurile emisiunii Biziday în 2016. Guran a tras în sus audienţa Digi 24 cu circa 30%

 
Ratingurile emisiunii Biziday în 2016. Guran a tras în sus audienţa Digi 24 cu circa 30%
Moise Guran Digi

Biziday, emisiunea realizată până ieri de Moise Guran la Digi 24, a ridicat audienţa postului se ştiri cu circa 30%, potrivit unei analize realizate de jurnalistul Petre Barbu pentru Forbes.ro.

Publicitate

Este vorba de diferența dintre Biziday și programele care l-au precedat sau care au urmat după emisiunea lui Guran în grila Dig 24.

"Se poate spune că „Biziday” a tras (în sus) audiența lui Digi24 cu circa 30%. Dar aceste comparații trebuie luate sub rezerva variațiilor de rating de la o seară la altă, care depind foarte mult și de concurența celorlalte televiziuni. Totuși, un lucru este cert, Moise Guran n-a renunțat la emisiune din cauza audiențelor slabe", concluzionează Petre Barbu.

Biziday a reuşit să atragă un public destul de numeros la Digi 24, motiv pentru care jurnalistul de la Forbes se întreabă dacă Moise Guran se va mai întâlni cu astfel de audiențe. 

Fragmente din analiza semnată de Petre Barbu în Forbes.ro

În perioada 11 ianuarie – 21 iunie a.c., cele 88 de ediții ale programului „Biziday” au înregistrat la nivel național o audiență medie de 105.000 telespectatori pe minut (0,6% rating).

În mediul urban, audiența medie a fost de 89.000 persoane pe minut (0,9% rating urban). Este evident că cei mai mulți telespectatori ai lui Moise Guran au provenit din orașe. Cele două cifre de audiență se situează peste mediile lunare ale televiziunii Digi24 (calculate toată ziua).

La nivel național, din cele 88 de ediții difuzate, 44 au avut ratinguri care au depășit 100.000 de telespectatori pe minut. Altfel spus, jumătate au depășit acest prag.

În urban, pragul sutei de mii de orășeni (prag psihologic) a fost depășit de 27 de ediții.

VÂRFURI. Ediția cu cea mai mare audiență la nivel urban a fost difuzată pe 22 martie, când s-au înregistrat 135.000 de telespectatori pe minut (1,4% rating). În acea ediție, Moise Guran a vorbit despre atacurile teroriste de la Bruxelles și despre posibilele efecte asupra Europei și implicit asupra românilor. Titlul subiectului a fost „Scopul terorismului este frica”.

Cea de-a doua ediție cu rating mare, în perioada analizată, a fost cea de pe 11 mai a.c., care s-a deschis cu subiectul Hexi Pharma. Ratingul a fost de 134.000 de telespectatori pe minut (1,3%).

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu