Skip to main content

Cum a căzut presa din România în capcana unei ştiri false despre moartea fotbalistului Wesley

 
Cum a căzut presa din România în capcana unei ştiri false despre moartea fotbalistului Wesley

„A murit fotbalistul Wesley” - a fost ştirea zilei la site-urile de sport, dar şi la câteva televiziuni tematice. ProSport, Sport.ro (online şi TV), Mediafax.ro Fanatik, Libertatea sau Click au dat întâi ştirea, citând „presa arabă”, şi abia apoi au verificat-o. Ce au aflat? Că jucătorul brazilian, care a evoluat şi în România la FC Vaslui, este în viaţă.

Publicitate

Aproape toate publicaţiile de sport au picat în capcana „presei străine” şi a „conturilor de social media”, pe care le-au prezentat drept sursă.

Dacă iniţial au ieşit cu titluri bombastice, unele dând ca sigură moartea fotbalistului, altele folosind timpul condiţional, după ce s-a dovedit că informaţia e falsă, cele mai multe ştiri au fost schimbate total. Alte site-uri de ştiri, în schimb, au făcut actualizări.

Câteva exemple:

Titlul din Click! - De necrezut: a murit Wesley, cel mai bun marcator străin din Liga I! - a fost transformar în „UPDATE/ Wesley, fost golgheter în Liga I, a fost „omorât” în presa arabă

Articolul de pe Ştirileprotv.ro despre presupusa moarte a fotbalistului a disparut cu totul. Titlul: Presa: Wesley Lopes, fostul jucator al lui FC Vaslui, ar fi murit dupa un infarct, la antrenament. Reactia lui Porumboiu

Libertatea - Titlul iniţial: A murit Wesley, cel mai bun marcator străin din istoria fotbalului. După ce ştirea a fost dezminţită titlul a arătat aşa: „A murit Wesley, cel mai bun marcator străin din istoria fotbalului românesc? ”Ce glumă macabră! Mai am mult de trăit””

ProSport a ieşit iniţial pe titlul: BREAKING NEWS: Informaţie incredibilă în presa arabă. Wesley Lopes a murit în timpul unui antrenament. Reacţia lui Adrian Porumboiu. Apoi, publicaţia a schimbat titlul: Reacţia lui Wesley după ce mai multe publicaţii din presa arabă au scris că a murit: "Am auzit că m-a omorât cineva...Mai am mult de trăit!"

Sport.ro a căzut de asemenea în plasa „presei străine”. Ştirea a ajuns să fie tratată şi pe postul Sport.ro, la care a intrat în direct şi Adrian Porumboiu, patronul echipei FC Vaslui. Şi aici titlul iniţial a dispărut şi a fost înlocuit de altul: Wesley catalogheaza informatia data de arabi drept "o gluma proasta". ULTIMA ORA | Brazilianul i-a trimis un mesaj lui Sanmartean: "Luci, fratele meu, sunt bine".

Fanatik: Anunţul şocant făcut de presa arabă. Wesley a MURIT la 35 de ani

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pe dolcesport.ro nu am vazut stirea, nu stiu ce a fost pe TV ca nu prind Dolce
  • Si saitul digisport.ro a preluat prostia asta apoi a modificat stirea :))
  • Si digi sport a dat stirea, chiar printre primii. Dolce nu a dat-o, ceea ce apreciez.
  • Si digi24.ro a scris ca a murit Wesley. Doar Gsp.ro si dolcesport.ro nu au dat stirea asta.

Trimite un comentariu

sus