Skip to main content

Directorul de marketing al Ringier pleacă managing partner la Radio Guerrilla

 
Directorul de marketing al Ringier pleacă managing partner la Radio Guerrilla

UPDATE. După plecarea lui Adrian Popescu, atribuțiile poziției de marketing manager pe grupul Ringier vor fi împărțite la nivelul fiecărei structuri, iar această funcție nu va mai fi deocamdată ocupată, a declarat pentru Paginademedia.ro Mihnea Vasiliu, director general Ringier România. Pe print, marketingul va fi coordonat de Mihaela Stănculescu, ejobs.ro și imobiliare.ro au coordonatori de marketing, iar pe proudusele online atribuțiile de marketing vor reveni fiecărui publisher.  

Publicitate

MUTARE. Adrian Popescu, director de marketing al Ringier România, pleacă din toamnă pentru a trece la Radio Guerrilla.

De la 1 septembrie, Adrian Popescu va fi managing partner al Radio Guerrilla. El este acționar al postului de radio și a făcut parte din echipa care a fondat stația, în 2005.

Contactat de Paginademedia.ro, Adrian Popescu a confirmat informația și a detaliat proiectele cu Guerrilla.

"Este o decizie cât se poate de firească", a declarat Adrian Popescu pentru Paginademedia.ro. Încă de când am venit la Ringier, acum doi ani, m-am gândit cum ar fi dacă Radio Guerrilla și-ar lua licențele înapoi. Acum a fost momentul pentru acest pas", a continuat el. "Mulțumesc Ringier atât în nume personal, pentru tot ce am învățat în acești doi ani, dar în numele Radio Guerrilla, pentru sprijinul acordat de Ringier la relansarea radioului", a mai spus Popescu.

Ce atribuții va avea la Guerrilla?

"Radio Guerrilla nu are o structură de management piramidală clasică", spune Popescu. "Mihai Dobrovolschi se ocupă de anumite aspecte, eu de altele, fiind și el managing partner."

Mai exact:

Adrian Popescu, pentru Paginademedia.ro: "Mă voi ocupa de marketing, de vânzări, de fluxul operațional din companie, dar și de new business".

Platforma online, direcție de dezvoltare

"Lucrăm la dezvoltarea segmentului online, pe care îl voi coordona", spune Adrian Popescu.

"Viziunea este să avem o impecabilă deschidere și acoperire 360, așa cum îi stă bine unui produs: FM, online, tot ce înseamnă social media: Facebook, Twitter, Instagram".

"Cât de curând, vom avea un produs editorial online, în spiritul Radio Guerrilla, cu conținut divers - text, imagine, video. Site-ul nu va fi unul de prezentare, ci o formă de exprimare editorială online a brandului."

Mihai Dobrovolschi va avea un proiect online cu o serie de documentare și interviuri video.

Cine se va ocupa de site?

"Vom avea editori. Suntem 24 de angajați la Radio Guerrilla, toți cu valențe editoriale, care pot genera conținut".

"Dacă am reușit să ne întoarcem în FM cu ajutorul ascultătorilor, cărora le mulțumim, sperăm să reușim să ne dezvoltăm și pe online."

Rețeaua Guerrilla: "Nu ne prinde iarna fără rețeaua completă"

Radio Guerilla emite în prezent în București. Când se va auzi și în celelalte șapte orașe pentru care a câștigat licențele de la CNA?

"Nu ne prinde iarna fără rețeaua completă", spune Adrian Popescu. "Echipamentele sunt luate, urmează procesul de autorizare".

În afară de București, Guerrilla are licențe pentru Brăila, Bistrița, Craiova, Darabani, Reșița, Vaslui și Timișoara.

Carte de vizită Adrian Popescu:

  • 2014 - 2016 - Director de marketing Ringier
  • 2005-2014: Director Marketing și PR Radio Guerrilla
  • 2003-2004: Director Marketing și PR Kiss FM și Radio Star
  • 2001-2002: Director PR Murfatlar Romania
  • 1999-2002: Coordonator Marketing și PR Pro FM
  • 1998-1999: Project Manager Departament Corporate Affairs Tofan Grup
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu