Skip to main content

Apariţia revistei Esquire în România, incertă

 
Apariţia revistei Esquire în România, incertă

Situaţia revistei Esquire, parte a grupului de presă Burda, este sub semnul întrebării. Ediţia de iunie a revistei nu a mai apărut pe piaţă, deşi era programată, iar cea de septembrie este încă "pe hold".

Publicitate

Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, apariţia revistei ţine de situaţia financiară. Mai exact, nu a atras suficientă publicitate pentru a acoperi costurile de producţie.

Revista Esquire, dedicată bărbaţilor, a intrat în România în septembrie 2007, ca parte a grupului Sanoma Hearst România. Publicaţia a apărut iniţial în fiecare lună, iar din 2010 a devenit trimestrială. În 2013, compania Sanoma, cu toate titlurile din portofoliu, a fost cumpărată de Burda România.

Cele mai recente date de vânzări, postate de site-ul Biroului Român de Audit al Tirajelor, arată că Esquire a avut o medie de 5.360 de exemplare vândute în luna aprilie, ultima apariţie a publicaţiei.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Esquire nu mai este listată între proiectele editoriale ale editorului Burda România: https://www.burda.ro/produse-editoriale/

    De pe „surse”, sub semnul întrebării mai sunt și alte publicații sub licență ale editorului: Beau Monde Style și Beau Monde Mirese și chiar Harpers Bazaar.
    Nici revista Femeia nu se mai bucură de popularitatea de acum câțiva ani și ar putea părăsi layoutul revistei olandeze editată de Sanoma: Linda.
  • Pacat. Conducerea publicatiei ar trebui sa priveasca dincolo de incasari, pentru a vedea ce genereaza incasarile scazute. Sa fie oare publicitatea care ocupa aproape jumatate din revista si copleseste cititorul? Sa fie faptul ca singura posibilitate de livrare a revistei (in cazul abonamentului) este la cutia postala si nicidecum la curier? Sa fie faptul ca nu exista si o editie online pe Android (doar pe iPad)?
  • Imi pare rau pentru revista Esquire si pentru echipa. Sper ca totusi managerii sa gaseasca solutii pentru ceea ce era o revista quality. #NuMaiInchidetiRevisteleBunele
  • Asa se intampla cu revistele care intra intr-adevar in segmentul celor QUALITY: isi inceteaza aparitia. Din nou (daca mai era cazul), observam cum titlurile publicatiilor care nu afiseaza pe prima pagina sani sau titluri bombastice de tabloid, nu prea au succes pe piata. E foarte grav si spune multe despre "calitatea" consumaorilor de presa scrisa. Pe Esquire i-l consideram cel mai "tare" titlu de pe piata din Romania, chiar aveai ce citi, erau aricole ce se intindeau pe mai mult de 3 pagini. Era o scriitura foarte buna. Il citeam cu placere pe dl. Radu Paraschivescu ... printre altii. Si asa au redus periodicitatea revistei la o editie / anotimp, sper totusi sa faca un efort si sa resusciteze titlul acesta. Chiar nu mai ai ce citi decent pe piata asta romaneasca invadata de tabloide si fituici de paparazzi.

Trimite un comentariu

sus