Skip to main content

S-a dus febra Pokemon. De şase ori mai puţine descărcări decât la lansare

 
S-a dus febra Pokemon. De şase ori mai puţine descărcări decât la lansare

Febra Pokemon începe să scadă în România. Interesul pentru jocul lansat în luna iulie şi în România a început să „pălească”, arată o analiză Quantum Data Science, parte a The Group.

Publicitate

În prima lună de la lansare a Pokemon GO, aproximativ 500.000 de români au instalat aplicaţia, atât versiunea iOS cât şi Android, conform informaţiilor companiei de monitorizare a The Group. Trendul este însă descrescător: de la 12.000 de instalări pe zi, s-a ajuns la la 2.000/ zi în ultima perioadă, mai arată analiza citată.

Pe de altă parte, în prima lună de la lansarea Pokemon Go, peste un million de Români s-au informat despre joc, căutând pe Google sau în alte surse de informare. Interesul a scăzut, însă, în primele 2 săptămâni ale lunii august ajungând la câteva mii pe zi de la peste 100.000 în prima săptămână a lansării.

Analiza profilului celor interesaţi de fenomenul Pokemon GO au următoarele preferinţe:

  • 27,5% din audienţa Pokemon Go este interesată de divertisment (în ordinea importanţei jocuri, filme şi vedete),
  • 18,2% citesc frecvent despre sport
  • 9,4% despre politică.
  • Ştiinţă şi Tehnologie (8,2%),
  • Legislaţie (7,4%),
  • Economie (6,2%),
  • Sănătate (5%),
  • Alimentaţie (4,8%),
  • Familie(4,3%),
  • Auto (3,4%),
  • Călătorii (3,1%),
  • Fashion (1,5%)
  • Casă şi Grădină (1,1%).

Din punct de vedere demografic, 56% dintre cei interesaţi de joc au între 18 şi 24 ani, 23% între 25 şi 34 de ani, 12% între 35 şi 44 de ani, iar restul de 9% au peste 44 ani.

Distribuţia pe genuri arată că 86% sunt utilizatori de gen masculin. Faţă de un profil general al consumatorului de conţinut pe internet din România, profilul audienţei Pokemon Go este mult mai interesat de Sport, Politică si Legislaţie şi mai puţin interesat de subiectele ce ţin de Familie.

Cele mai căutate informaţii pe motoarele de căutare, legat de acest fenomen, au fost:

  • trucuri pokemon go românia,
  • unde poţi găsi cei mai rari pokemoni din lume,
  • unde se joacă pokemon go
  • cum poţi să îţi recuperezi banii plătiţi pentru achiziţii în aplicaţie.

Analiza a fost realizată de Quantum Data Science, compania de date şi tehnologie aparţinând The Group, în baza monitorizării a peste 600 de site-uri româneşti.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Febra Pokémon GO nu se masoara in cati descarca, ci in cati joaca. De-aia o ia razna marketingul si se detaseaza de realitate.

Trimite un comentariu

sus