Skip to main content

CNA a dat licență pentru un post cu informații din trafic. Televiziune se va lansa anul viitor

 
CNA a dat licență pentru un post cu informații din trafic. Televiziune se va lansa anul viitor

Vom avea o televiziune cu informații despre trafic. CNA a aprobat astăzi acordarea unei licențe prin satelit pentru Trafic TV, post tematic cu informații despre traficul din România, de la cel rutier, la cel aerian sau maritim.

Potrivit infromațiilor prezentate la CNA, Trafic TV va emite 24 de ore, va avea 90% producție proprie, cea mai mare pare vor fi programe de informare. Postul Trafic TV va avea o investiție de 400.000 de euro protrivit documentației depuse la CNA.

Publicitate

Reprezentanții postului estimează că televiziunea va fi lansată în jurul datei de 1 mai 2017.

Acționarii societății sunt Ionel Bara și Răzvan Moldovan, iar director de program este Teodor Hossu Longin. 

Ionuț Bara - Vrem să facem un post de știri, de nișă, pe problematica de trafic. Avem o experiențăă în presă de mulți ani. E loc pe piață și de așa ceva. Este un volum mare de informația și avem capacitatea să le filtrăm.

Răzvan Moldovan - Ca să fim și mai clari, o să încercăm să acoperim zonele de meteo, cum influențează acestea transportul maritim sau feroviar. În urma protocoalelor pe care o să le încheiem cu instituții precum ISU sau CFR, vrem să anunțăm în timp real orice perturbare a traficului. Încercăm să acoperăm transporturile maritime, tot ce e legat de infrastructura rutieră, blocaj în trafic. Încercăm să ne construim o rețea de reporteri locali în toată țara.

Ionel Bara, managerul Trafic TV: „Trăim într-o lume globalizată, în care astfel de evenimente sunt puternic interconectate. O grevă a controlorilor de trafic aerian din Spania îl afectează și pe un cetățean din Huși, de exemplu, venit în vacanță acasă și care trebuie să se întoarcă la muncă la Madrid. Trafic TV își propune să devină un partener de încredere al tuturor celor care au nevoie de o informare promptă și corectă din domeniul transporturilor, dar și al industriei hoteliere, asigurărilor sau al altor domenii conexe. Știm că vom avea de gestionat un volum uriaș de informație, una deocamdată neexploatată suficient pe piața media de la noi, și ne dorim să o filtrăm în așa fel încât beneficiarul acesteia, telespectatorul, să o considere folositoare, interesantă și chiar vitală uneori.”

Grila noului post TV se va axa pe informație în proporție de 85%, publicistică-documentare 10% și divertisment 5%. Trafic TV se adresează cu preponderență unui public activ, all-urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu studii medii și superioare.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu