Skip to main content

GALERIE FOTO. Mike Tyson a filmat o reclamă cu Black Energy la Profi. Retailerul contribuie la bugetul media

 
GALERIE FOTO. Mike Tyson a filmat o reclamă cu Black Energy la Profi. Retailerul contribuie la bugetul media
Foto: Profi, Facebook

GALERIE FOTO. Fostul boxer Myke Tyson a filmat reclama pentru Black Energy într-unul din magazinele Profi. Retailerul va contribui și la distribuția media a spotului. De altfel, lansarea băuturii energizante Black Enery a fost motivul pentru care Myke Tyson a venit în România.

Publicitate

Paginademedia.ro a discutat despre venirea lui Tyson în România cu oficialii oficialii agenției Godmother, cei care s-au ocupat de eveniment. Acoperirea media a vizitei lui Tyson a fost peste așteptări, spun cei de la GodMother.

Reclama din România este inspirată din producțiile străine ale mărcii de energizante, după cum a declarat Valentin Văcăruș, Managing Partner Godmother, agenția de brand experience care s-a ocupat de lansarea Black Energy în România și de vizita megastarului în România.

"Spotul este relativ simplu, capitalizează imaginea lui Mike Tyson", a mai spus oficialul Godmother, pentru Paginademedia.ro.  

Întrebat de ce au ales lanțul de magazine Profi, Văcăruș a spus că este cea mai mare rețea ca acoperire geografică din România și că retailerul s-a angajat să susțină financiar distribuția media a spotului. 

"Conceptul creativ a avut la baza asocierea dintre produs si Mike Tyson. Exista un transfer de imagine puternic intre cele doua branduri, care “impartasesc” valori comune: puterea, voința de a lupta în viața de zi cu zi, succesul, stilul american, luxul", a declarat Valentin Văcăruș, Managin Partner Godmother, într-un scurt interviu pentru Paginademedia.ro. 

Întrebat cum vede acoperirea mediatică de care s-a bucurat Mike Tyson, ambasadorul brandului Black Energy la nivel global, pe canalele media din România, reprezentantul agenției Godmother a spus că așteptările le-au fost depășite. 

"Din momentul in care am gandit campania de lansare, eram constienti de notorietatea si impactul pe care Mike le va avea in Romania. Însa, chiar si asa, asteptarile noastre au fost depasite. In toate cercurile in care Mike Tyson a ajuns, de la oficialitati, sportivi, jurnalisti, la iubitori ai boxului sau simpli curiosi sa intalneasca o celebritate mondiala, se declansa automat un val de extaz, agitatie si rumoare", a mai spus Văcăruș.

Acesta a mai spus că inclusiv momentul de la Palatul Parlamentului, când "au fost surprinși" de numărul mare de oficialități și jurnaliști l-au așteptat pe celebrul pugilist a fost în avantajul brandului Black Energy.

"Bineinteles ca au fost situatii care ne-au luat prin surprindere, cum a fost cea de la Palatul Parlamentului, cand peste 100 de oameni- oficialitati, celebritati si jurnalisti- ne-au asteptat in fata Senatului mai bine de 40 de minute. Insa chiar si aceste lucruri neprevazute ne-au ajutat sa crestem vizibilitatea campaniei care a avut ecouri si in presa de afara, in publicatii precum The Sun, Daily Mail sau The Telegraph", a mai spus Văcăruș.

CONTEXT. Săptămâna aceasta, legenda boxului mondial Mike Tyson a venit în România pentru a lansa Black Energy, brand de energizant prezent în peste 50 de țări. 

Ambasadorul american al brandului s-a întâlnit în timpul vizitei sale în România cu personalități ale sportului românesc și cu oficialități, inclusiv la Palatul Parlamentului, unde a fost primit cu entuziasm, dar și cu critici din partea lui Călin Popescu Tăriceanu: invitarea lui Mike Tyson în Senat nu este una onorantă pentru instituţia Legislativului, cei care l-au invitat nu au stat să se gândească prea mult

Agenția de de brand experience Godmother a vorbit, într-un scurt interviu acordat Paginademedia.ro, despre venirea lui Mike Tyson în România și lansarea pe piața locală a brandului de băuturi energizante Black Energy. 

Reporter Paginademedia.ro: Care este conceptul creativ din spatele lansării acestui produs pe piaţa din România?

Valentin Văcăruș, Managing Partner Godmother, agentia organizatoare a acestei campanii:

"În Romania, brandul isi propune pozitia de lider in 2 ani, iar tot planul de comunicare este gandit avand in centru acest obiectiv de business. In Polonia au reusit sa-si depaseasca principalul competitor si sa devina lider de piata la scurt timp dupa lansare. Urmeaza o campanie TV (in parteneriat cu Profi- spotul este filmat in Bucuresti, in magazinele Profi), social media si multe activari.

Conceptul creativ a avut la baza asocierea dintre produs si Mike Tyson. Exista un transfer de imagine puternic intre cele doua branduri, care “impartasesc” valori comune: puterea, voința de a lupta în viața de zi cu zi, succesul, stilul american, luxul. Black înseamnă: premium, puternic și rapid, prestigiu și lux, întruchiparea perfectă a stilului american. Black îți dă doza de energie de care ai nevoie ca să obții ceea ce îți dorești.

Faima si notorietatea starului american sunt premisele pentru o campanie de succes. Aceasta a fost reteta succesului in multe alte tari, fapt care ne-a reconfirmat ca starul american Mike Tyson este foarte iubit si in Europa de Sud Est.

Paginademedia.ro: Am observat că în ultimele săptămâni au existat panouri outdoor care promovau brandul de băuturi energizante Black Energy. Poţi să-mi spui dacă această campanie mai este vizibilă, în prezent, prin Bucureşti? (Dacă da, până când?) Imaginile din outdoor au fost concepute în România sau "au fost importate"?

Campania OOH a fost pentru anuntarea evenimentului de lansare. Conceptul vizual si mesajele brandului sunt cele globale. 

Paginademedia.ro: Cum vedeţi voi acoperirea mediatică de care s-a bucurat Mike Tyson, cu ocazia acestei vizite în România? Bănuiesc că ai observat şi reacţia negativă a lui Călin Popescu Tăriceanu. Ce părere aveți voi despre acest lucru, ajută sau nu brandul?

Din momentul in care am gandit campania de lansare, eram constienti de notorietatea si impactul pe care Mike le va avea in Romania. Insa, chiar si asa, asteptarile noastre au fost depasite.In toate cercurile in care Mike Tyson a ajuns, de la oficialitati, sportivi, jurnalisti, la iubitori ai boxului sau simpli curiosi sa intalneasca o celebritate mondiala, se declansa automat un val de extaz, agitatie si rumoare.

Asadar, fiecare pas pe care starul american il facea, a fost intens mediatizat, fie ca vorbim de intalnirile avute, replici, mancarea din meniu, stil vestimentar, etc. Asadar, rolul nostru, ca agentie, a fost sa fim mereu cu un pas inaintea acestor pasi.

Am avut norocul sa lucram cu o celebritate care s-a simtit confortabil in orice loc, de la Parlament, la casino sau supermarket. Bineinteles ca au fost situatii care ne-au luat prin surprindere, cum a fost cea de la Palatul Parlamentului, cand peste 100 de oameni- oficialitati, celebritati si jurnalisti- ne-au asteptat in fata Senatului mai bine de 40 de minute.

Insa chiar si aceste lucruri neprevazute ne-au ajutat sa crestem vizibilitatea campaniei care a avut ecouri si in presa de afara, in publicatii precum The Sun, Daily Mail sau The Telegraph. Au fost doua zile cat un an.

GALERIE FOTO. Mike Tyson, imagini de la filmarea din România pentru brandul Black Energy

  • Foto: Profi, Facebook

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu