Skip to main content

Mediapost Hit Mail lansează o platformă de promoţii online, ce permite realizarea unui website de promoţie în câteva ore

 
Mediapost Hit Mail lansează o platformă de promoţii online, ce permite realizarea unui website de promoţie în câteva ore

Grupul Mediapost Hit Mail, prezentă şi în România, lansează, sub brandul umbrelă Promotiful, platforma ACME, un concept destinat organizatorilor de promoţii online.

Publicitate

Platforma permite realizarea unui website de promoţie (customizare vizuală integrală pe specificul brandului, mecanică de promoţie, raportare în timp real) în câteva ore.

„Cu un buget sub 1.000 de euro, un marketer poate construi în mai puţin de o zi un site complet de promoţie, cu tot cu mecanica aferentă, precum şi eventuale integrări cu SMS sau aplicaţii de Facebook”, spune reprezentanţii companiei.

„Promotiful ACME înglobează experienţa de aproape 20 de ani în promoţii a grupului Mediapost Hit Mail şi include toate mecanicile uzuale de promoţie: tragere la sorţi, momente norocoase, concurs foto, pariază pe preţul corect, trimite un bon de casă şi altele. Toate acestea sunt implementate optim din punct de vedere al experienţei de navigare, indiferent de device (telefon mobil, tabletă, desktop).”, mai spun aceştia.

Cătălin Răescu, Product Manager, Promotiful ACME: „Programatorii, oamenii de marketing şi comunicare trebuie să aibă mai mult timp pentru proiecte care să-i dezvolte atât pe ei personal cât şi industria din care fac parte. Am pus în Promotiful ACME toată experienţa noastră în domeniu, acumulată în organizarea a sute de promoţii pentru a elibera cât mai mult marketerii, agenţiile şi programatorii de sarcinile care pot fi automatizate. Când am început să dezvoltăm PROMOTIFUL ACME, acum 10 luni, ne-am dorit să producem o soluţie software pe care să putem scrie cu sinceritate. Cred că am reuşit!"

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus