Skip to main content

Arianna Huffington, parteneriat cu Antenna Group. Proiectul Thrive va fi dezvoltat în România de compania care operează Kiss FM

 
Arianna Huffington, parteneriat cu Antenna Group. Proiectul Thrive va fi dezvoltat în România de compania care operează Kiss FM

PARTENERIAT ANTENNA GROUP - ARIANNA HUFFINGTON. Antenna Group, compania care operează posturi ca Magic FM şi Kiss FM, va dezvolta în România proiectul Thrive Global, lansat la nivel mondial de Arianna Huffington, fondatoare Huffington Post.

Publicitate

Thrive Global este un proiect de wellness, care include o platformă de conţinut, dar şi e-commerce şi dezvoltarea de conţinut.

Antenna Group şi Thrive Global, compania Ariannei Huffington, anunţă un parteneriat pentru proiect care acoperă România dar şi alte ţări din zonă: Grecia, Cipru, România, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Republica Cehă, Turcia şi Rusia.

Anunţul Antenna Group:

"Compania de media Antenna Group devine parteneră cu Thrive Global, o platformă nouă de well-being destinată clientelei corporate şi publicului consumator, fondată şi condusă de cunoscuta antreprenoare media Arianna Huffington.

Antenna Group deţine în România posturile de radio Kiss FM, Magic FM, Rock FM, posturile de televiziune Kiss TV, Magic TV, Rock TV şi opereaza platforma VICE – cea mai cunoscută companie din lume de creaţie şi producţie de conţinut media dedicat tinerilor.

Parteneriatul strategic va fi un pilon de bază al planurilor de dezvoltare internaţională a companiei Thrive Global, ce va ajuta la implementarea acestei asocieri în Grecia, Cipru, România, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Republica Cehă, Turcia şi Rusia. Antenna Group are de 25 de ani operaţiuni de succes în Europa Centrală şi de Est şi va sprijini cu reţelele şi expertiza locală compania Thrive Global, în vederea creşterii afacerii şi extinderii în aceste pieţe noi.

Thrive Global va avea un impact major asupra modului în care lucrăm şi trăim. Suntem extrem de încântaţi să lucrăm cu Arianna Huffington şi cu echipa ei pentru atingerea acestor ambiţii globale”, a mentionat Theodore Kyriakou, acţionar şi CEO Antenna Group.

Am realizat Divizia Amplifier pentru a lucra cu companii inovatoare exact cum e Thrive Global. Divizia Amplifier are un portofoliu consistent de dezvoltare a afacerilor digitale, iar ceea ce în mod normal durează cinci ani pentru pătrunderea în aceste pieţe, noi putem asigura într-un singur an.”

Arianna Huffington, fondatoarea Thrive Global, a precizat:

„Dorim să poziţionăm Thrive Global ca pe o afacere globală încă din prima zi, de aceea e atât de important să alegem partenerii internaţionali potriviţi.”

„Antenna Group şi-a creat o impresionantă reputaţie în raport cu creşterea unor afaceri digitale precum VICE în regiune prin intermediul Diviziei Amplifier şi suntem încântaţi să putem folosi considerabila experienţă şi resursele lui Theo şi ale echipei sale pentru a aduce oferta de well-being şi de sănătate în aceste pieţe noi.”

Thrive Global a fost lansată pentru a revoluţiona modul în care lucrăm şi trăim, oferind companiilor şi persoanelor private soluţii pentru a reduce stresul şi a elimina epuizarea, inducând starea de bine şi mărind productivitatea.

Primul obiectiv al Thrive Global e să devină partener cu companii din întreaga lume, pentru a furniza workshopuri personalizate, servicii de coaching şi tehnologia necesară creării unei culturi de corporaţie. Al doilea obiectiv e platforma sa media, care va funcţiona ca un hub global pentru interacţiuni despre well-being şi performanţă, cu un accent sporit pe acţiune şi schimbare.

În fine, platforma sa comercială reprezintă o selecţie a celor mai bune tehnologii şi produse, incluzând noile produse Thrive Global, destinate well-being-ului şi performanţei.

Antenna Group va sprijini Thrive Global prin Divizia Amplifier, care oferă cele mai bune modalităţi de creştere rapidă a afacerilor digitale şi accelerare a expansiunii în pieţe greu de pătruns în mod tradiţional, prin intermediul conexiunilor făcute pe plan local şi al operaţiunilor media.

Thrive Global intenţionează să ofere soluţii specifice fiecărei regiuni în care are operaţiuni, soluţii care au rădăcini în ştiinţă, filosofie şi înţelepciune străveche, specifică zonelor şi culturilor respective.

Cel mai nou acord al Antenna Group survine după parteneriatul dintre Antenna Group şi VICE Media, care a facilitat atingerea unui reach spectaculos al conţinutului VICE pe platformele media din regiune.

Acest lucru s-a dovedit extrem de eficient în rândurile audienţei tinere, VICE ajungând la un reach la publicul de 18-44 ani de 29% în Grecia, 42% în Serbia şi 50% în România. Parteneriatul extins la producerea de conţinut a condus la o creştere uriaşă a numărului de utilizatori unici, anul acesta fiind anunţată şi o extindere în pieţe noi.

Ipostaza Antenna Group de partener strategic şi investitor în instituţia financiară Raine Group din New York asigură companiei expunere în faţa firmelor cu dezvoltare rapidă din SUA şi din întreaga lume, inclusiv recenta investiţie în Imagine Entertainment."

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus