Skip to main content

MUTARE SURPRIZĂ. Radio 21 își schimbă denumirea. Cum se vor numi noile emisiuni

 
MUTARE SURPRIZĂ. Radio 21 își schimbă denumirea. Cum se vor numi noile emisiuni
Foto: Click

Schimbare importantă în zona de radio. Un radio lansat la începutul anilor 90 își schimbă denumirea. Este vorba de Radio 21, care își schimbă denumirea în Virgin Radio, din 9 ianuarie 2017. 

CNA a aprobat în ședința de astăzi noua denumire, dar și un nou acționariat, în urma căruia Lagarderre, care până acum avea 20% din societate, devine acționar unic. 

Publicitate

Motivul schimbării? Prăbușirea din ultimii ani a audienței postului. „Din lider absolut, cu 500.000 de ascultători în București și 1,5 milioane în urban, Radio 21 a ajuns să numere acum mai puțin de 100.000 de ascultători în București și sub 500.000 în urban”, se arată în motivarea reprezentanților postului de radio. 

„Este radioul care a lansat cele mai de succes emisiuni de matinal din România: aici s-au format și s-au dezvoltat cuplurile Șerban Huidu și Mihai Găinușă, precum și Mihai Morar și Daniel Buzdugan. Dar lipsa unei televiziuni în cadrul grupului, dubșată de nevoia de dezvoltare a celor patru realizatori a făcut ca aceștia să aleagă alte instituții media, unde au putut lansa și emisiuni TV de succes. Primii au părăsit grupul în 2003, ceilalți în 2008. De atunci, Radio 21 a fost obligat să-i înfrunte, practic, pe cei care i-a creat”, se mai arată în documentul depus la CNA, în care se motivează transformarea postului. 

Despre profilul Virgin Radio: 

Postul va rămâne cu același format CHR (Contemporary Hit Radio). Postul va targeta persoane cu vârste între 15 și 29 de ani și „va difuza cele mai puternice hituri internaționale și românești ale momentului”, potrivit documentației postului. „Virgin Radio se va aventura să lanseze în premieră piese noi din repertoriul național și internațional, în încercarea de a-și crea propriile hituri, în acord cu formatul său muzical”

Odată cu schimbarea denumirii, se modifică și întreaga grilă de programe:

  • Matinalul Dimineața-n mare fel cu Bogdan și Shurubel se numi Virgin Tonic și va începe la 6.30. 
  • De la 10.00 la 13.00 urmează emisiunea Virgin Music, cu Alice Tudor
  • De la 13.00 la 16.00 tot Virgin Music, cu Andrei Niculae, prezentator
  • 16.00 - 19.00 Andreea Remețan va face Virgin Drive
  • De la 19.00  la 22.00 Cristi Stanciu și Dj Rayen va face Music Mix

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Au facut cea mai mare greseala atunci cand au renuntat la 4LA21. In momentul ala s-au pierdut cei 400.000 ascultatori.
  • Aceeasi Marie cu alta palarie este vesnica metoda adoptata de aceasta tarisoara, in orice domeniu. Mai schimba voci, mai trimite oameni pe la cursuri/traininguri etc. Indrazneste sa iesi din mizerie si gandeste inainte de a actiona. Dar daca sefutzii sunt limitati, n-ai ce sa faci. E postul caldutz, folosesti aceleasi metode de angajare (prieteni, cunostinte, etc) si mai trece un an, mai trec doi si tot asa. CSF? NCSF! "Succesuri"!
  • Foarte greșită mișcare. Tocmai marca era cam singurul lucru bun pe care îl mai avea acest radio. O marcă de tradiție, cu multă istorie în spate, cu o vechime de 23 de ani - al doilea cel mai longeviv brand dintre toate posturile comerciale. Tocmai în jurul acestor atribute ar fi trebuit să se înceapă o reconstrucție. E un "asset" important în fața competitorilor și imposibil de recuperat din moment ce se va renunța la el. Probabil cei 100.000 de ascultători rămași în București îl ascultau și datorită tradiției. Iar cei care nu îl ascultau, nu o făceau din alte motive, nu din cauza numelui. 21 nu putea să aibă scuza că e un brand necunoscut, ci dimpotrivă. Acum PROBABIL vor avea un "boost" de audiență în primul an pe bază de curiozitate, însă cred că vor pierde și mai mult pe termen lung.

    @G-son: Virgin nu e o rețea globală. E doar un brand pe care îl poți „cumpăra” pentru a-l folosi pe un teritoriu național, dar nu ți se impun condiții referitoare la format, acesta rămânând strict la latitudinea ta. De exemplu, în Italia e folosit de un post de rock, în timp ce în alte țări sunt posturi dance, ceea ce face ca acest brand de fapt să nu transmită nimic în afară de o siglă frumoasă.
  • @Dr - de fapt, tie doar atat ti-a mai ramas. sa stai pe margine si sa te oftici ca nu mai faci parte din joc. amageste-te in continuare, nimeni nu te mai ia in seama. Bafta, baieti! Ignorati-i pe toti frustratii iesiti din uz!
  • si ca sa vezi cum insasi conducerea isi recunoaste neputinta. citeste aici: "Motivul schimbării? Prăbușirea din ultimii ani a audienței postului. „Din lider absolut, cu 500.000 de ascultători în București și 1,5 milioane în urban, Radio 21 a ajuns să numere acum mai puțin de 100.000 de ascultători în București și sub 500.000 în urban”, se arată în motivarea reprezentanților postului de radio. "
    pai din vina cui, bossi? nu a voastra?
    ps: propun ca imnul radioului sa fie "like a virgin" :))
  • mare schimbare. alise mutata de pe magicul vibe la radio virgin. in rest, matinalul de "maxima audienta" cu studenti fm, baiatu de noapte in timpul zilei, reme retrogradata pe drive si un request redenumit cu acelasi neinspirat cristi stanciu si wtf is digei raien. aceeasi marie cu alta palarie. virgina.
    ps: de abia astept mistourile lui buzdu si morar pe tema radio virgin
  • Pana cand o persoana sus pusa in managementul general nu isi va da demisia de buna voie, radioul ala nu are nicio sansa oricum s-ar numi (adaug aici NRJ, Capital, etc.). Asta pentru ca nu un nume ridica sau relanseaza un radio. Dupa ce si-a batut joc de brand cu relansari si schimbari de slogan de la an la an, nu poti sa ai pretentii sa mai prezinti credibilitate in piata. O fosta stirista pusa in management e o felie mult prea mare pentru ea. A face stiri nu inseamna ca stii sa conduci si un trust media asa cum e Lagardere. Pot sa dau de acum pronosticul, pe care managementul am rugamintea sa il noteze si sa se uite peste el dupa maxim un an: Virgin va avea cresteri de audienta pe 2, maxim 3 valuri dupa care se va duce in cap si mai rau. E simplu! O demisie din managementul caldut si bine platit va salva noul brand de la un esec major. Mai vorbim!
  • Sa speram ca vor aduce un suflu nou pe piata radio romaneasca intoxicata aceeasi si aceeasi muzica difuzata continuu. Iata cum mai dispare un brand (dupa Radio Contact) la 13 ani distanta...
  • dacă se vor rupe și de mizeria de muzică românească, de gașca lui Smiley și Velea, atunci au șansă să aibă și ascultători. altfel, sunt în aceeași cloacă și fără susținerea unor televiziuni nu au cum să crească.

Trimite un comentariu