Opt oameni de radio din România au fost cooptați în redacția Penny FM, un post de radio care se aude în rețeaua de 200 de magazine a retailerului. Printre aceștia, Dan Pavel, fost RFI, care conduce echipa editorială, Claudiu Sara, fost Pro FM și MTV, care are program seara și fostul director muzical al Itsy Bitsy, Alex Camburu.
Studioul este la Viena, unde a fost relocată întreaga echipă a radioului. De ce la Viena? Acolo sunt studiourile pentru toate stațiile Penny pe care retailerul le are în alte țări din Europa.
Echipa Penny FM:
- Daniel Pavel, ex RFI, Money Channel, Antena 3 - redactor-șef
- Claudiu Sara - ex Pro FM (14 ani la postul de radio), MTV
- Marina Neagu - ex Kiss FM
- Adrian Iacob - fost Impact FM, rețea cu centrul la Iași
- Răzvan Dobrea - Roton, Impact FM
- Alex Camburu - fost Itsy Bitsy FM
- Diana Iarca - actriță, scenaristă, fostă Radio 21 și Zebra FM (stație din Bacău)
- Oana Cernat - Alfa Galați, Pro FM, Lider FM, Neptun TV
Radioul va avea o grilă de programe cu matinal, programe culinare și emisiuni de seară. Prima oră de emisie - Matinal noi pentru noi - de la 6.00 la 7.00, este doar pentru angajați, înainte de a se deschide magazinele.
Cum îi va atrage pe clienți în minutele pe care le petrec în magazin? Daniel Pavel, redactor-șef, a explicat proiectul pentru Paginademedia.ro:
"Cifrele de marketing arată că durata medie a unui client prin magazin e între 13 și 17 minute. Noi încercăm să ținem acolo informație, plus ofertele zilei sau discounturile, dedicații muzicale. Încercăm să îl facem cât mai interactiv pentru cel care vine în magazin. Intervențiile sunt mai scurt, presărate cu pachetul de branding sonor. Să îi scurtcircuităm cumva atenția celui care se plimbă cu căruciorul prin magazin într-un mod plăcut.
15 minute înseamnă cel puțin patru elemente de program: oferte, muzică, o moderare liberă și jingle-uri, tot ce înseamnă pachet de branding sonor."
Are efect un post de radio în magazin?
Oficialii Penny FM spun că, în Germania, coșul unui client crește și cu 20% ca valoare datorită ofertelor promovate prin postul de radio Penny Live.
Penny FM urmează să se audă și online, spune Daniel Pavel. "E următorul pas, următoarea etapă".
VIDEO. Daniel Pavel, redactor-șef, totul despre proiectul Penny FM:
Grila de programe Penny FM:
6.00-7.00: Matinal noi între noi, cu Adrian Iacob și Răzvan Dobrea
7.00 - 9.30: Dimineața de România, cu Adrian Iacob și Răzvan Dobrea
9.30-13.00: Raftul cu noutăți. "O emisiune pentru un public mai în vârstă".
13.00-15.00: Pofta de bine. "Ce mânâncă românii, idei de rețete". Cu Diana Iarca
15.00-17.00: Penny FM Cafe.
17.00-21.00: Drum de seară. "Pentru un public mai tânăr", cu Claudiu Sara.
Lansarea Penny FM a fost anunțată odată cu lansarea campaniei de poziționare a retailerului - Penny de România, realizată de agenția lui Bogdan Naumovici, 23 Communication Ideas. Ce spune Naumovici despre campanie, AICI.
VIDEO. Clipul de prezentare al Penny FM:
Citește și:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
De cand ati plecat baieti ma lasa rece Pro Fm.
Mult succes Claudiu Sara si echipei Radio Penny !
Poate te intorci la un radio unde sa te aud si de acasa nu doar in magazinul Penny !