Skip to main content

VIDEO. Claudiu Sara, ex Pro FM, foşti oameni din RFI, Kiss şi Radio 21, la Penny FM. Studioul, la Viena

 

Opt oameni de radio din România au fost cooptaţi în redacţia Penny FM, un post de radio care se aude în reţeaua de 200 de magazine a retailerului. Printre aceştia, Dan Pavel, fost RFI, care conduce echipa editorială, Claudiu Sara, fost Pro FM şi MTV, care are program seara şi fostul director muzical al Itsy Bitsy, Alex Camburu.

Publicitate

Studioul este la Viena, unde a fost relocată întreaga echipă a radioului. De ce la Viena? Acolo sunt studiourile pentru toate staţiile Penny pe care retailerul le are în alte ţări din Europa.

Echipa Penny FM:

  • Daniel Pavel, ex RFI, Money Channel, Antena 3 - redactor-şef
  • Claudiu Sara - ex Pro FM (14 ani la postul de radio), MTV
  • Marina Neagu - ex Kiss FM
  • Adrian Iacob - fost Impact FM, reţea cu centrul la Iaşi
  • Răzvan Dobrea - Roton, Impact FM
  • Alex Camburu - fost Itsy Bitsy FM
  • Diana Iarca - actriţă, scenaristă, fostă Radio 21 şi Zebra FM (staţie din Bacău)
  • Oana Cernat - Alfa Galaţi, Pro FM, Lider FM, Neptun TV

Radioul va avea o grilă de programe cu matinal, programe culinare şi emisiuni de seară. Prima oră de emisie - Matinal noi pentru noi - de la 6.00 la 7.00, este doar pentru angajaţi, înainte de a se deschide magazinele.

Cum îi va atrage pe clienţi în minutele pe care le petrec în magazin? Daniel Pavel, redactor-şef, a explicat proiectul pentru Paginademedia.ro:

"Cifrele de marketing arată că durata medie a unui client prin magazin e între 13 şi 17 minute. Noi încercăm să ţinem acolo informaţie, plus ofertele zilei sau discounturile, dedicaţii muzicale. Încercăm să îl facem cât mai interactiv pentru cel care vine în magazin. Intervenţiile sunt mai scurt, presărate cu pachetul de branding sonor. Să îi scurtcircuităm cumva atenţia celui care se plimbă cu căruciorul prin magazin într-un mod plăcut.

15 minute înseamnă cel puţin patru elemente de program: oferte, muzică, o moderare liberă şi jingle-uri, tot ce înseamnă pachet de branding sonor."

Are efect un post de radio în magazin?

Oficialii Penny FM spun că, în Germania, coşul unui client creşte şi cu 20% ca valoare datorită ofertelor promovate prin postul de radio Penny Live.

Penny FM urmează să se audă şi online, spune Daniel Pavel. "E următorul pas, următoarea etapă".

VIDEO. Daniel Pavel, redactor-şef, totul despre proiectul Penny FM:

Grila de programe Penny FM:

6.00-7.00: Matinal noi între noi, cu Adrian Iacob şi Răzvan Dobrea

7.00 - 9.30: Dimineaţa de România, cu Adrian Iacob şi Răzvan Dobrea

9.30-13.00: Raftul cu noutăţi. "O emisiune pentru un public mai în vârstă".

13.00-15.00: Pofta de bine. "Ce mânâncă românii, idei de reţete". Cu Diana Iarca

15.00-17.00: Penny FM Cafe.

17.00-21.00: Drum de seară. "Pentru un public mai tânăr", cu Claudiu Sara.

Lansarea Penny FM a fost anunţată odată cu lansarea campaniei de poziţionare a retailerului - Penny de România, realizată de agenţia lui Bogdan Naumovici, 23 Communication Ideas. Ce spune Naumovici despre campanie, AICI.

VIDEO. Clipul de prezentare al Penny FM:

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Aseara mi-a mers la inima vocea lui Claudiu Sara,mi-a fost drag de cand il auzeam la Pro Fm,iar cu Nicolai Bogdan faceau o echipa formidabila,amandoi cu voci adevarate de radio si cu matinaluri pentru toate varstele.
    De cand ati plecat baieti ma lasa rece Pro Fm.
    Mult succes Claudiu Sara si echipei Radio Penny !
    Poate te intorci la un radio unde sa te aud si de acasa nu doar in magazinul Penny !
  • Fabulos, o companie care se gandesti la angajati! Bravo!
  • Voi ăștia fără nume , alde . ori Nu Geo, argumentați-vă punctele de vedere, nu postați ca tonomatele. Eu nu cred că un asemenea ”radiou” va aduce mai mulți clienți în magazine, îi va convinge să petreacă mai mult timp la cumpărături ori îi va determina să cumpere mai mult. Cât privește programul pentru angajați, de la 6 la 7, probabil se vor difuza mesaje mobilizatoare și stimulative pentru angajați ori discursuri ”de bine” ale șefilor.
  • Ma bucur pentru Claudiu Sara. Sper sa ii placa sa lucreze la acest post. Daca nu, macar sa se bucure de Viena. Tinem pumnii stransi, Sara!
  • @billa, intotdeauna mi-a fost antipatic Naumovici, dar trebuie sa recunosc ca are omul asta un talent la stors clientii (fraierii) de bani, mai rar asa ceva. Imi amintesc ca de la RMGC (Rosia Montana Gold Corporation) a primit peste un milion de euroi pentru a-i convinge pe romani de "avantajele" cianurarii Rosiei Montane iar rezultatul final a fost un esec total.
  • E un radio cu o prezentare mult mai frumoasă decât virgin fm, au și oameni de radio și jurnaliști nu surubei
  • Este program pt angajati, nu muzical desteptule.
    Este vorba cat timp faci cumparaturi sa asculti cv....doamne fereste ....ce este asa de greu!! Nu iti place..nu merge.
  • Trainingul de dictie si expresivitate a vorbirii este sustinut de catre Alexandru Agarici
  • „ toate stațiile Penny pe care retailerul le are în alte țări din România.”

    Care țări:
    -Țara Oașului,
    -Țara Bărsei,
    -Țara Făgărașului,
    -Țara Hațegului,
    -Ținutul Secuiesc ?

    Nu au stat suficient pe gânduri pentru o denumire,
    Audio Penny,
    Info Penny,
    Da Penny!,
    Rest in Penny,
    Serviciul de oferte,
    Penny Muzica,
    sau să fi fost ei primul radio cu DAB în denumire.
  • Pai de ce FM daca nu emite in FM? Amuzant:) Nu era mai simplu Radio Banut daca tot e "de Romania"? A stiut Naumovici ce sa faca cu bugetul:)))
  • Ăștia cred că sunt pe lângă subiect dacă cred că sunt mulți care vor sta în magazin doar de dragul de a asculta programul radioului lor ori pentru a da și asculta dedicații muzicale...iar faza că de la 6 la 7 dimineața este program muzical pentru angajații lor e tare de tot...

Trimite un comentariu

sus