Skip to main content

AUDIENȚE. Cum s-au descurcat, la debut, Las Fierbinți, Atletico Textila și Jocuri de celebritate

 
AUDIENȚE. Cum s-au descurcat, la debut, Las Fierbinți, Atletico Textila și Jocuri de celebritate

AUDIENȚE. Trei premiere de sezon miercuri seară, pe Pro TV: Las Fierbinți, Atletico Textila și Jocuri de celebritate. Cum s-au descurcat?

În ordinea difuzării au evoluat și audiențele: Las Fierbinți s-a detașat fără probleme, indiferent de target, audiența a scăzut pe Atletico Textila (unde Pro TV a avut primul loc doar pe comercial) și s-a diminuat și mai mult la Jocuri de celebritate (unde Pro TV a pierdut și segmentul comercial, în favoarea "blondelor" lui Dan Negru de pe Antena 1).

Concurența pe interval: Te pui cu blondele (Antena 1), care a durat cât toate cele trei premiere, Kosem (până la 23.00) și apoi WowBiz, pe Kanal D.

Publicitate

Pe rând:

Las Fierbinți - lider detașat

Serialul rămâne unul din programele de forță ale Pro TV. La prima difuzare miercurea, a avut 2,1 milioane de români pe post, dintre care peste un milion la orașe și peste jumătate de milion de telespectatori din targetul comercial 18-49.

Distanța dintre Las Fierbinți și celelalte posturi a fost considrabilă pe toate targeturile.

Atletico textila: 3, 2, 1

Cifrele au scăzut la Ateltico textila (la nivel național, a avut cu 800.000 de telespectatori mai puțini decât Las Fierbinți). Locul trei pe toată țara, după Kanal D și Antena 1.

Poziția a doua la orașe pentru serial, după Kanal D.

Pro TV a avut primul loc cu Atletico doar pe segmentul comercial.

Jocuri de celebritate: trei pe național și la orașe, doi pe comercial

Emisiunea Jocuri de celebritate intră în noul sezon pe locul al treilea la nivelul întregii țări și la orașe, depășită de Kanal D și Antena 1. La nivel național, emisiunea cu Mihai Bobonete, Octavian Strunilă și Paul Ipate a numărat jumătate de milion de români, de patru ori mai puțin decât Las Fierbinți.

Pe intervalul Jocurilor, Pro TV trece pe locul secund pe targetul comercial, după Antena 1, care difuza Te pui cu blondele.

Audiența serialului Las Fierbinți, de miercuri, 22 februarie, la nivel NAȚIONAL, în mediul URBAN și pe publicul COMERCIAL: 

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 2.099.000 11.7 22.5
2 Kanal D 1.491.000 8.3 16.0
3 Antena 1 1.172.000 6.5 12.6
4 Antena 3 614.000 3.4 6.6
5 Romania TV 464.000 2.6 5.0

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.027.000 10.6 20.1
2 Kanal D 756.000 7.8 14.8
3 Antena 1 614.000 6.3 12.0
4 Antena 3 405.000 4.2 7.9
5 Romania TV 307.000 3.2 6.0

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 528.000 11.7 28.6
2 Antena 1 250.000 5.5 13.5
3 Kanal D 216.000 4.8 11.7
4 National TV 67.000 1.5 3.6
5 DigiSport 1 53.000 1.2 2.9

Audiența serialului Atletico Textila, de miercuri, 22 februarie, la nivel NAȚIONAL, în mediul URBAN și pe publicul COMERCIAL: 

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 1.565.000 8.7 18.6
2 Antena 1 1.245.000 6.9 14.8
3 Pro TV 1.234.000 6.9 14.7
4 Antena 3 710.000 4.0 8.5
5 Romania TV 352.000 2.0 4.2

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 809.000 8.3 17.2
2 Pro TV 645.000 6.6 13.7
3 Antena 1 638.000 6.6 13.6
4 Antena 3 494.000 5.1 10.5
5 Romania TV 219.000 2.3 4.7

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 371.000 8.2 21.0
2 Antena 1 293.000 6.5 16.6
3 Kanal D 238.000 5.3 13.5
4 National TV 64.000 1.4 3.6
5 Antena 3 58.000 1.3 3.3

Audiența Jocuri de celebritate, de miercuri, 22 februarie, la nivel NAȚIONAL, în mediul URBAN și pe publicul COMERCIAL: 

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 1.110.000 6.2 18.7
2 Antena 1 958.000 5.3 16.2
3 Pro TV 554.000 3.1 9.3
4 Antena 3 509.000 2.8 8.6
5 Romania TV 242.000 1.4 4.1
 
  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 569.000 5.8 16.4
2 Antena 1 544.000 5.6 15.7
3 Pro TV 351.000 3.6 10.2
4 Antena 3 343.000 3.5 9.9
5 Romania TV 157.000 1.6 4.5
 
  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 258.000 5.7 18.9
2 Pro TV 223.000 4.9 16.3
3 Kanal D 194.000 4.3 14.2
4 Antena Stars 50.000 1.1 3.6
5 Pro Cinema 41.000 0.9 3.0
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • audientele la filme par usoare dar la seriale mai greu de abia dupa un sezon doua sau chiar trei incep sa apara audientele asa a fost la orice serial de la pro tv incepand cu fostele seriale la bloc la servici sau meseriasii si terminand cu astea mai noi las fierbinti atletico textila sau ai nostri noul serial aparut recent
  • Pai mai Mile,ProTV isi permite sa facă productii scumpe ,tu n ai văzut ce profit au fata de antene?ca sa nu mai vorbim ca jumătate din banii de publicitate pe tv merg la Pro tv.Hai c esti prea ofticos,tu chiar nu vezi ca si kanalul d mege mai bine ca antenele!si apoi si sefii de luni in colo o sa piarda audienta cu filmele protv,deci proul va redeveni lider 7 zile din 7 pe toate intervalele.uite-te doar ce sechinuie antena cu obositorul,atâta investitie,in studio,in botox ka prezentatoare, ca sa aibă tot jumătate din audienta Escai!
  • Sigur Mila si pomana,sunt programele antenei satelor stralucite,zici ca-s emisiuni tvriste de anii 80 in cel mai bun caz,adica atunci când nu sunt precum cele otv-iste.de fapt tinand cont ca si la otv si la antene, sefii au fost condamnati penal pentru santaj,asemănările sunt si mai pregnante!
  • Postati cu un top 10 audientele tv ca sa vedem si noi ce rating au si alte televiziuni in acelasi interval orar.
  • expertule , nu ne intereseaza ce incaseaza , nu e treaba noastra , aici vorbim de public nu de bani , chefi nu pot fi pe intervalul fierbintenilor pt ca dureaza doar o ora , dar putem compara orice emisiune , ciudosilor
  • Mile, lasă-ne cu teoriile tale cum că Chefi este peste Las.
    La audiențe.
    Dar s-ar difuza în aceeași zi și la aceeași oră, Chefii ar lua bătaie de la Las.
    Așa că taci ***..
  • @mila, Scrii doar aberatii! Las Fierbinti a concurat cu chefi la cutite? Este nerelevant sa compari doua programe care nu concureaza pe acelasi interval. Daca vrei sa faci un top saptamanal, vezi ce productie a obtinut vineri seara, audiente duble fata de chefi la cutite. Aseara, Jocuri de celebritate a fost sub te pui cu blondele, dar avand in vedere ca ProTV vinde mult mai scum publicitatea, a iesit peste antenuta la incasari.
  • A scazut Jocuri de celebritate. Doar jumatate de milion pe National? In primul sezon aveau peste 1 milion.. Si motivul scaderii e simplu: Atletico Textila. Mai bine renuntau la acest format si bagau Jocuri de la 21.30, sau 2 episoade Las Fierbinti pana la 22.30, asa Jocuri avea un plus de audienta.

    Conteaza comercialul cel mai mult, dar nu puteti zice ca National si Urban nu conteaza, conteaza si acele target-uri! Si Comercialul nu e doar 18-49, si cei de 55+ cumpara Dero, Cola, Ursus, medicamente (mai ales), etc.

    P.s.: "Batranii" de +45 cumpara mai multe decat cei de 18-30
  • @r2d2 vorbim aici cum funcționează televiziunea nu societatea românească. În televiziune contează comercialul, restul sunt păreri și supoziții. E corect? Probabil că nu. Dar ce e corect pe lumea asta?
  • @Robert: Lumea aia reala, e cam falsa (am putea banui si de ce). Iti spun eu, daca nu stiai, ca ala/aia din ai carui/carei bani s-au cumparat una-alta pana la 49 de ani, e acelasi/aceeasi din ai carui/carei bani se vor cumpara lucrurile si de la 50 de ani incolo
  • Păcat de jocuri de celebritate,îmi place,dar aseara n-am avut timp sa ma uit .
    Oricum,atletico textila a fost e.aproape de a1
  • astra nu face rating , cu filme ar avea rating mai mare , mareane de ce esti nervos , las fierbinti e sub chefi la cutite , ce ai de castigat , o emisiune ieftina a lui negru e peste jocuri , sa va aud protevistilor ce rating va face dansez , in curand vine insula iubirii miercuri
  • Mille joi Antena1 ia bataie pe toate segmentele la 20 30 e Las Fierbinti si la 22 00 e Genk vs Astra Europa League asa ca Next Star e ania pe locul trei

Trimite un comentariu