
AUDIENȚE. Trei premiere de sezon miercuri seară, pe Pro TV: Las Fierbinți, Atletico Textila și Jocuri de celebritate. Cum s-au descurcat?
În ordinea difuzării au evoluat și audiențele: Las Fierbinți s-a detașat fără probleme, indiferent de target, audiența a scăzut pe Atletico Textila (unde Pro TV a avut primul loc doar pe comercial) și s-a diminuat și mai mult la Jocuri de celebritate (unde Pro TV a pierdut și segmentul comercial, în favoarea "blondelor" lui Dan Negru de pe Antena 1).
Concurența pe interval: Te pui cu blondele (Antena 1), care a durat cât toate cele trei premiere, Kosem (până la 23.00) și apoi WowBiz, pe Kanal D.
Pe rând:
Las Fierbinți - lider detașat
Serialul rămâne unul din programele de forță ale Pro TV. La prima difuzare miercurea, a avut 2,1 milioane de români pe post, dintre care peste un milion la orașe și peste jumătate de milion de telespectatori din targetul comercial 18-49.
Distanța dintre Las Fierbinți și celelalte posturi a fost considrabilă pe toate targeturile.
Atletico textila: 3, 2, 1
Cifrele au scăzut la Ateltico textila (la nivel național, a avut cu 800.000 de telespectatori mai puțini decât Las Fierbinți). Locul trei pe toată țara, după Kanal D și Antena 1.
Poziția a doua la orașe pentru serial, după Kanal D.
Pro TV a avut primul loc cu Atletico doar pe segmentul comercial.
Jocuri de celebritate: trei pe național și la orașe, doi pe comercial
Emisiunea Jocuri de celebritate intră în noul sezon pe locul al treilea la nivelul întregii țări și la orașe, depășită de Kanal D și Antena 1. La nivel național, emisiunea cu Mihai Bobonete, Octavian Strunilă și Paul Ipate a numărat jumătate de milion de români, de patru ori mai puțin decât Las Fierbinți.
Pe intervalul Jocurilor, Pro TV trece pe locul secund pe targetul comercial, după Antena 1, care difuza Te pui cu blondele.
Audiența serialului Las Fierbinți, de miercuri, 22 februarie, la nivel NAȚIONAL, în mediul URBAN și pe publicul COMERCIAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.099.000 | 11.7 | 22.5 |
2 | Kanal D | 1.491.000 | 8.3 | 16.0 |
3 | Antena 1 | 1.172.000 | 6.5 | 12.6 |
4 | Antena 3 | 614.000 | 3.4 | 6.6 |
5 | Romania TV | 464.000 | 2.6 | 5.0 |
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.027.000 | 10.6 | 20.1 |
2 | Kanal D | 756.000 | 7.8 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 614.000 | 6.3 | 12.0 |
4 | Antena 3 | 405.000 | 4.2 | 7.9 |
5 | Romania TV | 307.000 | 3.2 | 6.0 |
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 528.000 | 11.7 | 28.6 |
2 | Antena 1 | 250.000 | 5.5 | 13.5 |
3 | Kanal D | 216.000 | 4.8 | 11.7 |
4 | National TV | 67.000 | 1.5 | 3.6 |
5 | DigiSport 1 | 53.000 | 1.2 | 2.9 |
Audiența serialului Atletico Textila, de miercuri, 22 februarie, la nivel NAȚIONAL, în mediul URBAN și pe publicul COMERCIAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.565.000 | 8.7 | 18.6 |
2 | Antena 1 | 1.245.000 | 6.9 | 14.8 |
3 | Pro TV | 1.234.000 | 6.9 | 14.7 |
4 | Antena 3 | 710.000 | 4.0 | 8.5 |
5 | Romania TV | 352.000 | 2.0 | 4.2 |
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 809.000 | 8.3 | 17.2 |
2 | Pro TV | 645.000 | 6.6 | 13.7 |
3 | Antena 1 | 638.000 | 6.6 | 13.6 |
4 | Antena 3 | 494.000 | 5.1 | 10.5 |
5 | Romania TV | 219.000 | 2.3 | 4.7 |
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 371.000 | 8.2 | 21.0 |
2 | Antena 1 | 293.000 | 6.5 | 16.6 |
3 | Kanal D | 238.000 | 5.3 | 13.5 |
4 | National TV | 64.000 | 1.4 | 3.6 |
5 | Antena 3 | 58.000 | 1.3 | 3.3 |
Audiența Jocuri de celebritate, de miercuri, 22 februarie, la nivel NAȚIONAL, în mediul URBAN și pe publicul COMERCIAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.110.000 | 6.2 | 18.7 |
2 | Antena 1 | 958.000 | 5.3 | 16.2 |
3 | Pro TV | 554.000 | 3.1 | 9.3 |
4 | Antena 3 | 509.000 | 2.8 | 8.6 |
5 | Romania TV | 242.000 | 1.4 | 4.1 |
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 569.000 | 5.8 | 16.4 |
2 | Antena 1 | 544.000 | 5.6 | 15.7 |
3 | Pro TV | 351.000 | 3.6 | 10.2 |
4 | Antena 3 | 343.000 | 3.5 | 9.9 |
5 | Romania TV | 157.000 | 1.6 | 4.5 |
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 258.000 | 5.7 | 18.9 |
2 | Pro TV | 223.000 | 4.9 | 16.3 |
3 | Kanal D | 194.000 | 4.3 | 14.2 |
4 | Antena Stars | 50.000 | 1.1 | 3.6 |
5 | Pro Cinema | 41.000 | 0.9 | 3.0 |
Comentarii
La audiențe.
Dar s-ar difuza în aceeași zi și la aceeași oră, Chefii ar lua bătaie de la Las.
Așa că taci ***..
Conteaza comercialul cel mai mult, dar nu puteti zice ca National si Urban nu conteaza, conteaza si acele target-uri! Si Comercialul nu e doar 18-49, si cei de 55+ cumpara Dero, Cola, Ursus, medicamente (mai ales), etc.
P.s.: "Batranii" de +45 cumpara mai multe decat cei de 18-30
Oricum,atletico textila a fost e.aproape de a1