Televiziunea Kanal D împlineşte de 1 Martie 10 ani de când s-a lansat în România.
„Kanal D se afla astazi in top trei televiziuni din Romania si a evoluat in cei 10 ani de la o cota de piata de 1,8% pana la 10,0% , la nivelul publicului National”, spun reprezentanţii postului.
Mai mult, in anul 2016, Kanal D s-a plasat pe locul doi in Prime Time (20:00 – 24:00) in topul audienţelor, cu o crestere de 26%, la nivelul publicului din intreaga tara, si de 21% in mediul urban, comparativ cu anul precedent, mai arată reprezentanţii Kanal D.
În ceas aniversar, postul lansează şi o campanie ce se va desfăşura pe tot parcursul lunii martie: „Meriti 10!”
„Prin intermediul campaniei „10 minute de celebritate”, telespectatorii Kanal au avut ocazia sa vina alaturi de vedetele lor preferate, in culisele show-urilor Kanal D. Momentele surprinse, la Kanal D, cu cei 10 castigatori ai campaniei, vor putea fi urmarite incepand de astazi editiile speciale ale statiei.”, anunţă Kanal D.
Tot astazi se lanseaza si imnul creat special pentru sarbatorirea celor 10 ani de Kanal D – „Meriti 10!”.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Eu puneam si in weekend seriale, pentru ca ei isi fac un bine, nu difuzand emisiuni care nu aduc bani
Iar locul 2 in prime-time din 2016 i se datoreaza serialului BAHAR - VIATA FURATA. In 2017 nu o sa mai fie ei pe 2