Skip to main content

AUDIENȚE. Doar Pro TV a existat la momentul fetiței fără mâini pe publicul comercial: cifre de 20 de ori peste locul doi

 
AUDIENȚE. Doar Pro TV a existat la momentul fetiței fără mâini pe publicul comercial: cifre de 20 de ori peste locul doi

AUDIENȚE. La momentul Lorelai Moșneguțu, fetița fără mâini care a emoționat juriul Românii au talent, pe publicul comercial a existat doar Pro TV.

Publicitate

Diferența dintre Românii au talent și locul doi a fost uriașă la ultimul act al serii. Pe publicul între 18 și 49 de ani, Pro TV a avut cifre de peste 20 de ori mai mari decât locul al doilea.

Mai exact, momentul emoționant a ținut în fața televizoarelor peste 1,1 milioane de telespectatori între 18 și 49 de ani. Locul doi, Kanal D, avea 50.000 de persoane pe acest segment.

În termeni de cotă de piață, cele 10 minute cu Lorelai Moșneguțu au avut 70% market share pe publicul comercial. Cu alte cuvinte, aproape trei sferturi din publicul între 18 și 49 de ani care avea televizoarele deschise era pe momentul de pe Pro TV.

Cifrele de la actul fetiței de 15 ani, fără mâini, au fost mult peste celelalte stații și la nivelul întregi și la orașe.

Pe întreaga țară, audiența momentului de la Românii au talent a fost de aproape zece ori mai mare decât a locului secund.

La orașe, performanța lui Lorelai Moșneguțu i-a adus Pro TV cifre de 12 ori mai mari decât următorul post pe interval.

Audienta momentului Lorelai Moșneguțu, la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 3.638.000 20.3 58.5
2 Kanal D 384.000 2.1 6.2
3 Romania TV 291.000 1.6 4.7
4 Antena 3 184.000 1 3
5 Antena 1 133.000 0.7 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta momentului Lorelai Moșneguțu, în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 2.294.000 23.6 60.5
2 Romania TV 196.000 2 5.2
3 Kanal D 176.000 1.8 4.6
4 Antena 3 87.000 0.9 2.3
5 Acasa 76.000 0.8 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta momentului Lorelai Moșneguțu, pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.154.000 25.6 69.2
2 Kanal D 50.000 1.1 3
3 Acasa 40.000 0.9 2.4
4 Film Cafe 39.000 0.9 2.3
5 Antena 1 34.000 0.8 2.1

CITEȘTE povestea lui Lorelai Moșneguțu, fetița fără mâini, AICI

VEZI audiențele întregii emisiuni de aseară, AICI

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Expert, stii cumva daca Vocea Romaniei din toamna se va filma la Buftea ? Sau alte productii ale Pro din toamna.
  • iuli, dde ce te ingrijorezi , la comercial kanal d cat are , nu la fel , vorbresti de america dar habar nu ai de piata de tv din lume , doar in romania sunt aceste audiente , in multe tari emisiunea face ratinguri normale sau a dispaut , in usa serialele si sportul fac rating , nu emisiunile , s-a difuzat vara aceasta got talent, nu in timpul sezonului , cat nu era concurenta , ca rating e slaba pt ca e mare concurenta , nimic spectaculos
  • WOW! Antena nu apare pe urban, iar pe Comercial e batuta de Acasa si Film cafe, rusine. Sunt curios ce audiente face Got Talent (NBC) in America, este o distanta mare fata de ABC/CBS?

Trimite un comentariu