Skip to main content

AUDIENŢE. Doar Pro TV a existat la momentul fetiţei fără mâini pe publicul comercial: cifre de 20 de ori peste locul doi

 
AUDIENŢE. Doar Pro TV a existat la momentul fetiţei fără mâini pe publicul comercial: cifre de 20 de ori peste locul doi

AUDIENŢE. La momentul Lorelai Moşneguţu, fetiţa fără mâini care a emoţionat juriul Românii au talent, pe publicul comercial a existat doar Pro TV.

Publicitate

Diferenţa dintre Românii au talent şi locul doi a fost uriaşă la ultimul act al serii. Pe publicul între 18 şi 49 de ani, Pro TV a avut cifre de peste 20 de ori mai mari decât locul al doilea.

Mai exact, momentul emoţionant a ţinut în faţa televizoarelor peste 1,1 milioane de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Locul doi, Kanal D, avea 50.000 de persoane pe acest segment.

În termeni de cotă de piaţă, cele 10 minute cu Lorelai Moşneguţu au avut 70% market share pe publicul comercial. Cu alte cuvinte, aproape trei sferturi din publicul între 18 şi 49 de ani care avea televizoarele deschise era pe momentul de pe Pro TV.

Cifrele de la actul fetiţei de 15 ani, fără mâini, au fost mult peste celelalte staţii şi la nivelul întregi şi la oraşe.

Pe întreaga ţară, audienţa momentului de la Românii au talent a fost de aproape zece ori mai mare decât a locului secund.

La oraşe, performanţa lui Lorelai Moşneguţu i-a adus Pro TV cifre de 12 ori mai mari decât următorul post pe interval.

Audienta momentului Lorelai Moşneguţu, la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 3.638.000 20.3 58.5
2 Kanal D 384.000 2.1 6.2
3 Romania TV 291.000 1.6 4.7
4 Antena 3 184.000 1 3
5 Antena 1 133.000 0.7 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta momentului Lorelai Moşneguţu, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.294.000 23.6 60.5
2 Romania TV 196.000 2 5.2
3 Kanal D 176.000 1.8 4.6
4 Antena 3 87.000 0.9 2.3
5 Acasa 76.000 0.8 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta momentului Lorelai Moşneguţu, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.154.000 25.6 69.2
2 Kanal D 50.000 1.1 3
3 Acasa 40.000 0.9 2.4
4 Film Cafe 39.000 0.9 2.3
5 Antena 1 34.000 0.8 2.1

CITEŞTE povestea lui Lorelai Moşneguţu, fetiţa fără mâini, AICI

VEZI audienţele întregii emisiuni de aseară, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Expert, stii cumva daca Vocea Romaniei din toamna se va filma la Buftea ? Sau alte productii ale Pro din toamna.
  • sunt curios ce audiente au posturile tv pe intervalele cu publicitate...
  • iuli, dde ce te ingrijorezi , la comercial kanal d cat are , nu la fel , vorbresti de america dar habar nu ai de piata de tv din lume , doar in romania sunt aceste audiente , in multe tari emisiunea face ratinguri normale sau a dispaut , in usa serialele si sportul fac rating , nu emisiunile , s-a difuzat vara aceasta got talent, nu in timpul sezonului , cat nu era concurenta , ca rating e slaba pt ca e mare concurenta , nimic spectaculos
  • WOW! Antena nu apare pe urban, iar pe Comercial e batuta de Acasa si Film cafe, rusine. Sunt curios ce audiente face Got Talent (NBC) in America, este o distanta mare fata de ABC/CBS?
  • Stie cineva ce era pe Film Cafe la ora aceea de e pe 4 la comercial

Trimite un comentariu

sus