
AUDIENȚE. La momentul Lorelai Moșneguțu, fetița fără mâini care a emoționat juriul Românii au talent, pe publicul comercial a existat doar Pro TV.
Diferența dintre Românii au talent și locul doi a fost uriașă la ultimul act al serii. Pe publicul între 18 și 49 de ani, Pro TV a avut cifre de peste 20 de ori mai mari decât locul al doilea.
Mai exact, momentul emoționant a ținut în fața televizoarelor peste 1,1 milioane de telespectatori între 18 și 49 de ani. Locul doi, Kanal D, avea 50.000 de persoane pe acest segment.
În termeni de cotă de piață, cele 10 minute cu Lorelai Moșneguțu au avut 70% market share pe publicul comercial. Cu alte cuvinte, aproape trei sferturi din publicul între 18 și 49 de ani care avea televizoarele deschise era pe momentul de pe Pro TV.
Cifrele de la actul fetiței de 15 ani, fără mâini, au fost mult peste celelalte stații și la nivelul întregi și la orașe.
Pe întreaga țară, audiența momentului de la Românii au talent a fost de aproape zece ori mai mare decât a locului secund.
La orașe, performanța lui Lorelai Moșneguțu i-a adus Pro TV cifre de 12 ori mai mari decât următorul post pe interval.
Audienta momentului Lorelai Moșneguțu, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.638.000 | 20.3 | 58.5 |
2 | Kanal D | 384.000 | 2.1 | 6.2 |
3 | Romania TV | 291.000 | 1.6 | 4.7 |
4 | Antena 3 | 184.000 | 1 | 3 |
5 | Antena 1 | 133.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta momentului Lorelai Moșneguțu, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.294.000 | 23.6 | 60.5 |
2 | Romania TV | 196.000 | 2 | 5.2 |
3 | Kanal D | 176.000 | 1.8 | 4.6 |
4 | Antena 3 | 87.000 | 0.9 | 2.3 |
5 | Acasa | 76.000 | 0.8 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta momentului Lorelai Moșneguțu, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.154.000 | 25.6 | 69.2 |
2 | Kanal D | 50.000 | 1.1 | 3 |
3 | Acasa | 40.000 | 0.9 | 2.4 |
4 | Film Cafe | 39.000 | 0.9 | 2.3 |
5 | Antena 1 | 34.000 | 0.8 | 2.1 |
CITEȘTE povestea lui Lorelai Moșneguțu, fetița fără mâini, AICI
VEZI audiențele întregii emisiuni de aseară, AICI
Citește și:
- VIDEO. Povestea fetiței fără mâini care a impresionat juriul Românii au talent: Cântă de la grădiniță, iar la orgă de trei ani
- AUDIENTE. Românii au talent, cifrele ediției: de patru ori peste Kanal D și de peste zece ori mari decât Antena 1
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii