Skip to main content

RECORD pentru Pro TV în luna martie: cea mai mare audiență pe comercial de când se măsoară audiențele

 
RECORD pentru Pro TV în luna martie: cea mai mare audiență pe comercial de când se măsoară audiențele

Pro TV, record în istoria audiențelor în luna martie pe segmentul publicului comercial, al persoanelor cu vârste între 18 și 49 de ani. În luna martie 2017, Pro TV a obţinut cel mai bun market share înregistrat de un post de televiziune românesc din istoria măsurată a audienţelor, atât în prime time, cât şi pe parcursul întregii zile, anunță reprezentanții postului.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV și-a depășit propriul record de audiență pe parcursul întregii zile, înregistrat din luna decembrie 2002, când a obținut o medie 4.4 puncte de rating și 23.6% share, anunță reprezentanții postului TV.

Publicitate

Astfel, în luna martie 2017, Pro TV a înregistrat o medie de 4,5 puncte de rating și 25,5% share pe parcursul întregii zile, în timp ce Antena 1, de pe locul al doilea, a înregistrat 2,8 puncte de rating și 15,6% share.

Cifre bune și în prime-time (19.00 - 23.00), în martie 2017, când postul a obținut pe targetul comercial, 11 puncte de rating și 29.7% share, în timp ce Antena 1 a avut poziția a doua, cu 6.4 puncte de rating și 17.2% share. Recordul de market share în prime time pe targetul comercial era deținut tot de Pro TV, cu o medie de 28.8%, rezultat obținut în martie 2014.

TOP PROGRAME. Printre programele care au contribuit la recordul de market share înregistrat de Pro TV în luna martie 2017 pe targetul comercial se numără Românii au talent, care a obținut luna trecută, cu cele 5 ediții difuzate, o medie de 20.6 puncte de rating și 54.1% share și Las Fierbinți, cu 10 episoade difuzate în luna martie și o medie de 13.0 puncte de rating și 33.7% share pe targetul comercial.

Totodată, cu cele 31 de difuzări din luna martie, Vremea – Știrile Pro TV 19 a obținut o medie de 11.4 puncte de rating și 30.9% share, Știrile Pro TV din Sport 19 au înregistrat o medie de 11.3 puncte de rating și 32.7% share, iar Știrile Pro TV 19, prezentate de Andreea Esca în timpul săptămânii, au adus o medie de 10.3 puncte de rating și 33.8% share pe segmentul publicului comercial.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Managementul trebuie felicitat pentru inlocuirea emisiunii lui Maruta cu Ce spun romanii, un show curat si relaxant, care a ridicat audientele jurnalului de la 19.00! Unde sunt acum, postacii antenisti, sa ne explice dezastrul de la ProTV?
  • mile ,unde esti ma baiatule?E nevoie mare de tine sa-i injuri pe aia din comercial care se uita la ProTv si nu la antena.Baga-le cu manelisti,***,***.maimute,rusi,etc.La a1 se uita doar geniile si de aia are audienta mai mica pe comercial,nu-i asa mile?

Trimite un comentariu