Alina Damaschin, Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezintă anul acesta România în juriul Cannes PR Lions.
Alina Damaschin: „Cannes Lions reprezintă punctul zero al creativităţii globale, care continuă să inspire de 63 de ani generaţii de profesionişti. În cei 19 de ani de carieră, am aşteptat de fiecare dată cu nerăbdare luna iunie, când acest festival se organizează, am urmărit tendinţele dezbătute aici, am admirat sau criticat campanii câştigătoare, am căutat să învăţ ceva nou cu fiecare ediţie. În 2017, experienţa învăţării continuă din poziţia de jurat. Este un privilegiu unic şi în acelaşi timp dublu: să pot vorbi despre standardele creativităţii româneşti în cadrul unui juriu internaţional cu autoritate profesională incontestabilă şi să aduc acasă lecţii valoroase.”
Juriul categoriei de PR al Cannes Lions va fi prezidat de Karen van Bergen, CEO al Omnicom Public Relations Group din SUA. Alina Damaschin va juriza câteva sute de campanii de PR ale unor branduri şi companii consacrate evaluând creativitatea, originalitatea, dar şi impactul acestora asupra consumatorilor şi societăţii. In 2012, Alina Damaschin a fost jurat şi în cadrul Eurobest, cel mai important festival al creativităţii din Europa.
Cu o experienţă de 19 de ani în comunicare, Alina Damaschin are o experienţă de 19 ani în comunicare. După ani de publicitate, în agenţii precum D’Arcy, Saatchi & Saatchi şi Lowe, unde a coordonat proiecte de comunicare integrată pentru branduri internaţionale si locale, Alina a intrat în PR mai întâi ca Managing Director, apoi ca partener în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations.
Comentarii