Skip to main content

Dă muzica mai încet! O campanie Virgin Radio și McCann vrea să-i convingă pe tineri să asculte muzica în căști la volum mai mic

 
Dă muzica mai încet! O campanie Virgin Radio și McCann vrea să-i convingă pe tineri să asculte muzica în căști la volum mai mic

Postul Virgin Radio (fostul Radio 21) și McCann Bucharest au lansat Play it safe, un proiect prin care isi propun sa aduca în atenție consecintele la care se expun tinerii care asculta muzica in casti cu volumul la maxim.

Daca in mod constant sunetul e prea puternic, auzul este în pericol, avertizează specialiștii : urechile încep să țiuie dupa doar 15 minute de ascultat zilnic la nivel maxim. 

Printr-o inovatie de transmisie, toti cei care intra pe site-ul virginradio.ro si dau volumul la un nivel peste limita de siguranta, traiesc pentru cateva secunde simptomele celor mai cunoscute afectiuni ale urechii: hiperacuzie, tiuit, pierderea auzului.

Publicitate

«Am plecat de la o statistica ingrijoratoare a Organizatiei Mondiale a Sanatatii, potrivit careia jumatate dintre tinerii intre 12 si 35 de ani se expun unui nivel foarte periculos de sunet care porneste chiar din device-urile lor. Si ne-am gandit cum am putea face ceva pentru ca acesti oameni sa stie ca pot avea probleme serioase candva din aceasta cauza. Astfel, am cautat o solutie pentru a afla cum trebuie ascultata muzica in mod corect. Si, in acest fel, a aparut proiectul Play it Safe», a declarat Alex Vasile, de la McCann Bucharest.

Andrei Lăcătuș, aka Shurubel, unul dintre matinalii de la Virgin Tonic: «Pe virginradio.ro intri intr-un experiment, o joaca din care iesi nevatamat si poate chiar premiat, dar asta nu inseamna ca in viata reala nu ti se poate intampla nimic. Esti « young » si in ziua de azi ti se spune ca esti « lame » daca n-ai ultimul model de telefon cu cel mai « bomba » sunet. Ei bine, in conditiile astea, Virgin are curaj sa iti spuna ca nu e lame deloc sa ai grija de urechile tale. Si n-o spunem numai noi. Avem in proiect o gasca mare de artisti si DJ internationali de club care iti vorbesc despre pericolul volumului excesiv. Prin radio incercam sa iti oferim o experienta, sa te facem sa simti cam ce ai simti daca ti-ai pierde partial auzul. Poate asa reusim sa schimbam ceva, deci Play it Safe!»

Proiectul PLAY IT SAFE a fost sustinut pe virginradio.ro prin mesaje de avertizare personalizate cu ajutorul artistilor romani si internationali care au sustinut campania – Armin van Buuren, Starley, Cazzette, Markus Schulz, The Motans sau Inna. 

GALERIE FOTO

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Mai asculta cineva ex.radio 21 și vibe??? Managementul care a distrus aceste posturi mai este la conducere????? Noroc că ii pot asculta pe Dinculescu și Craiovean la SmartFm:)
  • Virgin Radio e un radio de calitate. Românii nu sunt obișnuiți cu ceva de calitate, doar cu prostiile de pe Kiss FM/Radio ZU/Pro FM. :)

    O campanie foarte bună!
  • In toata Europa se fac campanii de genul asta , si e normal . iPhone iti arata in galben si rosu cand treci peste volumul normal , dar unii sunt prea prosti sa inteleaga ca asta se face pentru sanatatea lor .

    Lasa-i sa asculte maneaua la maxim , ca peste 15 ani nu aud cand suna postasul la usa sa le aduca alocatia de somaj .....
  • Campania asta nu intereseaza pe nimeni fiecare stie cei mai bine pt el ..si radio 21 inainte sa se schimbe in vergin radio ( app un nume *** deabinelea ) avea o campanie identica ceva de genul sa se asculte intr-o singura casca atunci cand se merge pe strada ..mai bine sefii trustului decat sa se tine de tampeni dastea ar readuce muzica dance pe Vibe Fm
  • Un post de radio al carui matinal este petnru copiii cu varste cuprinse intre 8-13 ani, maxim! Si itsy bitsy au un matinal mai bun

Trimite un comentariu