
Agenția de media Initiative, parte a grupului IPG Mediabrands, lansează o nouă poziționare a agenției adaptată la schimbările industriei de media globale, anunță reprezentanții agenției. Astfel, rețeaua Initiative se va concentra pe crearea brandingului cultural în jurul brandurilor din portofoliu.
Ce înseamnă „branding cultural”. Reprezentanții Initiative au explicat pentru Paginademedia.ro: Asocierea unui brand cu anumite trenduri sau icon-uri culturale cu care consumatorii sai rezoneaza in mod deosebit – personaje, momente, locuri, evenimente, influente de lifestyle etc, care sunt reprezentative pentru o anumita cultura sau microcultura si care au o semnificatie aparte pentru acestia. Practic, cultural branding reprezinta evolutia naturala a strategiei de care au nevoie brandurile astazi in comunicarea cu consumatorii lor. Conceptul face referire la asumarea sustinerii si promovarii diferitelor teritorii, la nivel individual, dar si ca grup. Obiectivul principal este sa ajutam brand-urile sa se integreze mai usor in comunitati, sa amplifice experientele cu userii, cu impact direct atat in KPIs de brand, cat si in preferinta la raft.
Mat Baxter, Global CEO, Initiative: „Initiative este agenția care ajută brandurile să ia inițiativa în construcția brandingului cultural prin media și care își recalibrează identitatea și business-ul la viitorul pieței. Pentru a explora noile provocări și oportunități globale, plasăm în centrul activității noastre creativitatea și expertiza pentru a ne transforma într-o companie cu o viziune mult mai largă, aceea de design al comunicării. Această viziune va influența atât poziționarea, diversificarea serviciilor agenției, cât și management-ul talentelor din cadrul echipelor Initiative.”
Reprezentanții Initiative, despre valorile pe care este construită în prezent identitatea agenției: abordare curajoasă a contextului media, creativitate și construcție excepțională, extrem de mult dinamism și flexibilitate, dar și execuție perfectă a campaniilor media.
Relansarea agenției vine și cu un nou logo.
Noul logo Initiative
Vechiul logo Initiative
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu