Skip to main content

Poziţionare nouă pentru agenţia de media Initiative: se concentrează pe conceptul de „branding cultural”

 
Poziţionare nouă pentru agenţia de media Initiative: se concentrează pe conceptul de „branding cultural”

Agenţia de media Initiative, parte a grupului IPG Mediabrands, lansează o nouă poziţionare a agenţiei adaptată la schimbările industriei de media globale, anunţă reprezentanţii agenţiei. Astfel, reţeaua Initiative se va concentra pe crearea brandingului cultural în jurul brandurilor din portofoliu.

Publicitate

Ce înseamnă „branding cultural”. Reprezentanţii Initiative au explicat pentru Paginademedia.ro: Asocierea unui brand cu anumite trenduri sau icon-uri culturale cu care consumatorii sai rezoneaza in mod deosebit – personaje, momente, locuri, evenimente, influente de lifestyle etc, care sunt reprezentative pentru o anumita cultura sau microcultura si care au o semnificatie aparte pentru acestia. Practic, cultural branding reprezinta evolutia naturala a strategiei de care au nevoie brandurile astazi in comunicarea cu consumatorii lor. Conceptul face referire la asumarea sustinerii si promovarii diferitelor teritorii, la nivel individual, dar si ca grup. Obiectivul principal este sa ajutam brand-urile sa se integreze mai usor in comunitati, sa amplifice experientele cu userii, cu impact direct atat in KPIs de brand, cat si in preferinta la raft.

Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative România: „Ne propunem ca prin modul în care construim campaniile clienţilor noştri, acestea să fie memorabile pe termen lung. În ultima vreme se observă cum consumatorii adoptă tot mai multe metode de a respinge sau omite mesajele publicitare. Publicitatea de brand pe care se concentrau agenţiile de media în trecut nu mai este suficientă pentru obiectivele clienţilor, astfel că trecerea către brandingul cultural este o schimbare necesară şi naturală în special pentru o agenţie de media dinamică precum Initiative.”

Mat Baxter, Global CEO, Initiative: „Initiative este agenţia care ajută brandurile să ia iniţiativa în construcţia brandingului cultural prin media şi care îşi recalibrează identitatea şi business-ul la viitorul pieţei. Pentru a explora noile provocări şi oportunităţi globale, plasăm în centrul activităţii noastre creativitatea şi expertiza pentru a ne transforma într-o companie cu o viziune mult mai largă, aceea de design al comunicării. Această viziune va influenţa atât poziţionarea, diversificarea serviciilor agenţiei, cât şi management-ul talentelor din cadrul echipelor Initiative.”

Reprezentanţii Initiative, despre valorile pe care este construită în prezent identitatea agenţiei: abordare curajoasă a contextului media, creativitate şi construcţie excepţională, extrem de mult dinamism şi flexibilitate, dar şi execuţie perfectă a campaniilor media.

Relansarea agenţiei vine şi cu un nou logo.

Noul logo Initiative

Vechiul logo Initiative

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus