Skip to main content

UPDATE. Antena 3, nimic încă despre decizia definitivă în dosarul de șantaj Antena Group - RCS. Știrea, difuzată apoi la 15.48

 
UPDATE. Antena 3, nimic încă despre decizia definitivă în dosarul de șantaj Antena Group - RCS. Știrea, difuzată apoi la 15.48

UPDATE. Știrea a fost dată pe post la 15.48. Informația a fost anunțată pe scurt, fără niciun titlu pe burtieră. 

Publicitate

Antena 3, ocupată cu alte Breaking Newsuri. Postul de știri n-a difuzat nimic din decizia definitivă a instanței în cazul dosarului de șantaj Antena Group - RCS, în care postul de știri a fost achitat, însă Sorin Alexandrescu a fost condamnat la închisoare cu executare pentru șantaj. Totodată, Antena Group, compania care operează Antena 1, Happy Channel și Antena Stars a primit o amendă penală de 200.000 de lei.

Toate deciziile sunt definitive. Pe larg despre subiect, AICI

Până la ora publicării acestei știri, postul de știri a avut dezbateri despre noul guvern, un Breaking News despre legea salarizării, promulgată de Klaus Iohannis și încă un Breaking News cu declarații în direct ale lui Liviu Dragnea, președinte PSD, și Mihai Tudose. Apoi a urmat pauza de publicitate.   

Digi24 a anunțat deciziile Curii Supreme în timp real, în jurul orei 15.10. La fel și postul B1 TV. Realitatea TV a anunțat pe titlurile de pe post.  

În curs de actualizare

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @nasty: A3 a fost achitata. Daca stii sa citesti vei afla lucruri noi.
    AM facut referire la digi deoarece daca ai fi fost spectator exclusiv UM24 nu ai fi stiut de ce la un moment dat UM24 a venit cu un comunicat oficial vis-a-vis de acuzatiile ce li se aduc in dosarul spaga ptr Mitica si sechestru pe conturi.
  • @mircea, Antena3 face parte din Intact. Daca ziceai: Alexandrescu nu e de la Antena3 ci de la Antena Group, atunci da, nimeni de la A3 nu a fost condamnat :)

    Antena Group SA + Antena 3 SA = Intact Media
  • @Nasty - Alexandrescu nu e de la A3, e de la Intact, ca urmare nimeni de la A3 nu a fost condamnat la puscarie.
    By the way - investigatia rcs rds a fost facuta de tolontan, deci cred ca a fost corecta, singura problema a fost legata de redifuzarea programelor intact pe platfroma digi satelit (RCS-ul era rugat sa plateasca pentru retransmisie)
    UM Digi urmeaza sa ajunga la puscarie in viitorul apropiat.
  • "A3 nu e Digi" ;-)) Stiam asta! Pai cine de la Digi a fost condamnat la puscarie, ca nu stiu? Ca sa nu vorbim de amenda penala...

Trimite un comentariu