Skip to main content

Cele mai creative campanii din digital, premiate la IAB MIXX Awards. Grand Prix a mers la o campanie semnată de Golin & MullenLowe

 
Cele mai creative campanii din digital, premiate la IAB MIXX Awards. Grand Prix a mers la o campanie semnată de Golin & MullenLowe

Au fost desemnate cele mai creative campanii din digital la cea de-a şasea ediţie IAB MIXX Awards România.

Publicitate
Premiul cel mare al competiţiei IAB MIXX Awards, Grand Prix – Best Digital MIXX a mers la agenţiile Golin & MullenLowe pentru The First Theatre Play with an Audience, o campanie care a luat scor maxim la capitolul creativitate şi inovaţie şi care-a reuşit să lege o relaţie cu totul specială cu consumatorii.
Ian Haworth, preşedintele juriului: „E o soluţie originală la o problemă cu adevărat dificilă. Repoziţionează teatrul în ochii unei audienţe neinteresate de subiect şi foarte greu de atins. Creează dorinţă, provoacă publicul şi generează o teamă constructivă de a nu fi exclus dintr-o comunitate cool. Folosirea unor figuri celebre, ca Marcel Iureş, este perfectă în acest caz, el fiind un icon cultural care-şi joacă rolul impecabil. Toată campania face din mersul la teatrul un act valoros. E o premieră!”

Paginademedia.ro prezintă în continuare lista premianţilor la IAB MIXX Awards ROmânia, ediţia a şasea, care a avut loc în cadrul ICEEfest:

Selectate şi analizate de juriul competiţiei, format din profesionişti din România şi coordonat de Ian Haworth – Executive Creative Director Wunderman UK, 12 agenţii au ajuns pe shortlist-ul IAB MIXX Awards şi 9 au primit trofee.

Premiul special al juriului, acordat de Gabriel Pătru, preşedintele IAB România, a mers anul acesta către RISE Project, platforma digitală de jurnalism de investigaţie care-a reuşit să ţină treaz spiritul civic cu cea mai mare responsabilitate, contribuind la calitatea comunicării mediului digital şi la încurajarea conţinutului de calitate.

Premiul Best Performance Campaign, acordat campaniilor cu obiectiv direct de generarea de răspunsuri directe, lead-uri sau campaniilor SEM a fost acordat agenţiei Starcom pentru ”Jocurile Frumuseţii”, campanie dezvoltată pentru brandul AVON. Un joc online cu 25 de probe a răsplătit iubitorii de beauty cu premii remarcabile şi a creat o campanie de succes folosind un mix de medii digitale (detalii despre campanie, AICI)

Premiul Best Native Campaign, pentru campaniile ce valorifică conţinutul online pe site-uri şi platforme, folosindu-se de business entertainment pentru a stabili o relaţie autentică cu consumatorii a revenit agenţiei Kubis Interactive pentru campania 360 Salon, realizată pentru clientul URSUS, în colaborare cu grupul Sector 7.

La categoria Best Mobile Campaign a fost premiată agenţia Digital Star pentru campania ”Timp împreună”, concepută pentru brandul Jacobs Kronung, ”primul website mobil în care nu trebuie să faci nimic”, o invitaţie online la a petrece mai mult timp offline.

Premiul Categoriei Best Content Marketing Project a mers către campania Future Chatbot realizată de MediaEDGECIAa pentru Vodafone, cu ocazia sărbătorii a 20 de ani de la intrarea companiei pe piaţa românească. Case-study, AICI.

Premiul Best Digital PR Campaign a fost acordat campaniei The First Theatre Play with an Audience dezvoltată de Golin & MullenLowe pentru VANILLA SKYPE (TOUR) & BRD Group Societe Generale, o campanie care a transformat experienţa normală de a merge la teatru într-una exclusivă (detalii, AICI).

Premiu Categoriei Best Social Media Campaign a mers din nou la Golin & Mullen Lowe pentru campania Electric Castle Unofficial Partener care le-a oferit angajaţilor o zi liberă după unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din România.

Agenţia ThinkDigital a luat premiul categoriei Best Interactive Experience pentru campania ”Turn up the volume of nature”, campanie dezvoltată pentru organizaţia WWF Europe.

Premiul cel mare al competiţiei IAB MIXX Awards, Grand Prix – Best Digital MIXXa fost acordat agenţiei Golin & MullenLowe pentru The First Theatre Play with an Audience, o campanie care a luat scor maxim la capitolul creativitate şi inovaţie şi care-a reuşit să lege o relaţie cu totul specială cu consumatorii.

Agenţiile premiate în cadrul IAB MIXX Awards au primit un premiu oferit de filiala din România a organizaţiei International Advertising Bureau, cu 44 de reprezentanţe în toată lumea.

În plus, campaniile câştigătoare au acces la premiile IAB MIXX Awards Europe, decernate în fiecare an în cadrul festivalului european INTERACT – platforma anuală de întâlnire între cei mai importanţi reprezentanţi ai pieţei de advertising şi digital la nivel european.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus