Skip to main content

Publicitatea posturilor indiene Bollywood în România, vândută de Discovery

 
Publicitatea posturilor indiene Bollywood în România, vândută de Discovery

Parteneriat Discovery - Bollywood. Discovery Media, regia de publicitate a grupului american, vinde publicitatea pentru posturile Bollywood TV si Bollywood HD (canale simulcast) din aprilie 2017.

Publicitate

Canalele Bollywood se adaugă portofoliului gestionat de Discovery Media în România, care cuprinde brandurile Discovery Channel, Animal Planet, TLC, Eurosport 1, National Geographic si Nat Geo Wild.

„Acest parteneriat a avut în vedere, în primul rând, criteriul legat de competitivitatea ofertei propuse de Discovery Media, precum si experienta echipei locale de vânzări de publicitate - coordonată de Andrei Grigorescu - care gestionează de peste 8 ani proiecte non-standard si integrate, cu impact regional”, au declarat pentru Paginademedia.ro reprezentanţii Discovery Media.

Canalele Bollywood au intrat şi în măsurătorile de audienţă TV, realizate de Kantar Media pentru ARMA - Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor. Potrivit datelor Kantar Media, principalul post, Bollywood TV, a avut, în luna mai, o audienţă medie pe zi, de 15.000 de telespectatori pe minut la nivel naţional, dintre care 7.000 de telespectatori (0,1 rating) la oraşe.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus