Skip to main content

Jurnaliști România TV acuză Antena 3 și Digi 24 de „copy-paste”. Știrea în cauză: numele premierului propus

 
Jurnaliști România TV acuză Antena 3 și Digi 24 de „copy-paste”. Știrea în cauză: numele premierului propus

Cine a dat primul știrea cu numele noului premier propus de PSD?  

Letiția Bădescu (fostă Zaharia) scrie pe Facebook că România TV a anunțat în exclusivitate numele lui Mihai Tudose, drept propunerea de premier din partea PSD. Ulterior informația a ajuns pe Antena 3 și pe Digi24, după „modelul copy-paste”, dar fără citare.

Letiția Bădescu a prezentat, în imagini, și evoluția temporală a informației pe cele trei posturi de știri: România TV, Antena 3 și Digi24. 

Publicitate

Letiția Bădescu, pe Facebook: 

Modelul copy-paste.
-RTV anunta la ora 20 ca are numele premierului PSD si il va anunta la ora 21
-imediat, A3 anunta ca are numele premierului si il va anunta la ora 21
-ora 21.00 A3 isi incepe emisiunea si asteapta. Sa afle numele de la RTV.
-ora 21.07, dezorientati de asteptare, si dupa ce vantura pe ecran propunerile vechi de premier tocate in ultimele zile, toate expirate, A3 se repliaza si titreaza ca aflam surpriza la 22
-ora 21.10 RTV anunta numele premierului. Mihai Tudose.
-ora 21.13 A3 reuseste sa scrie numele pe burtiera si anunta si ei mega-exclusivitatea. Nu au mai putut tine secretul asa cum promisesera pana la ora 22

Până la ora publicării acestui articol, nici Digi24 și nici Antena 3 nu au răspuns solicitării Paginademedia.ro.

GALERIE FOTO: 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu