Skip to main content

A fost relansat #centruldepresă, platformă de comunicare online pentru jurnaliști, instituții și ONG-uri

 
A fost relansat #centruldepresă, platformă de comunicare online pentru jurnaliști, instituții și ONG-uri

După mai bine de șapte ani de activitate in domeniul comunicării online, #centruldepresă a fost relansat într-un format nou. Printre noutățile aduse de #centruldepresă se numară serviciile personalizate pentru utilizatori și facilitățile oferite ONG-urilor, spun reprezentanții platformei.

„Pe baza observațiilor, a sugestiilor și recomandărilor venite, de-a lungul timpului, din partea clienților, a jurnaliștilor, a bloggerilor sau a directorilor de comunicare ai diferitelor companii, membrii echipei #centruldepresă au putut adapta formatul platformei din punct de vedere al funcționalității, punând la dispoziția utilizatorilor săi servicii personalizate de comunicare online”, au mai adăugat aceștia.

Publicitate

Pornind de la nevoia permanentă a cititorilor de a fi la curent cu noutățile din diferite domenii și timpul limitat al acestora pentru parcurgerea mai multor surse de informare, #centruldepresă oferă facilități tehnice astfel încât utilizatorii să își poată defini exclusiv sursele de unde doresc să le fie afișate știri și să caute termenii de interes pentru ei.

Platforma de comunicare #centruldepresă procesează zilnic peste 10.000 de știri din surse în limba română, inclusiv din Republica Moldova, iar în cazul surselor media partenere, pune la dispoziție inclusiv postările acestora de pe rețelele de socializare Facebook și Twitter (după autentificare). Astfel, pe fiecare domeniu de interes, utilizatorii vor putea accesa informațiile necesare într-un singur loc, în mod personalizat, minimizând timpul alocat informării din mai multe surse:

Bogdan Tiron-Anton, fondatorul proiectului: „#centruldepresă s-a născut în urmă cu ceva timp, ca urmare a dorinței mele de a fi la curent cu ceea ce se întâmplă în această țară și nu numai. În prezent, te poți uita pe website-uri care realizează Revista Presei, poți urmări agenții de presă sau televiziuni de știri, poți accesa direct website-urile unor surse, să urmărești secțiunile dedicate ale companiilor emitente ori să primești prin e-mail comunicate de presă. Însă acest lucru înseamnă enorm de mult timp și efort, motiv pentru care, treptat, renunți la informarea proactivă și ajungi să te multumești cu informațiile care îți sunt aduse “sub nas”: știri online, știri Radio/TV sau articole de presă scrisă. Ca urmare, mi-am dorit să creez un loc în care să am toate aceste informații și de unde să aleg eu care informație este relevantă pentru mine.”

“Ne dorim să susținem societatea civilă. Din acest motiv ONG-urile vor beneficia în platforma noastră de condiții preferențiale, având rezervat ‘un loc în față’, alături de companiile de top din România”, a continuat Bogdan Tiron-Anton.

În prezent, #centruldepresă are peste 2.000 de utilizatori, printre care: SIVECO, Primăria Sectorului 1, Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii, Agenția Națională Antidrog și alții.
 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu