Skip to main content

A fost relansat #centruldepresă, platformă de comunicare online pentru jurnalişti, instituţii şi ONG-uri

 
A fost relansat #centruldepresă, platformă de comunicare online pentru jurnalişti, instituţii şi ONG-uri

După mai bine de şapte ani de activitate in domeniul comunicării online, #centruldepresă a fost relansat într-un format nou. Printre noutăţile aduse de #centruldepresă se numară serviciile personalizate pentru utilizatori şi facilităţile oferite ONG-urilor, spun reprezentanţii platformei.

Publicitate

„Pe baza observaţiilor, a sugestiilor şi recomandărilor venite, de-a lungul timpului, din partea clienţilor, a jurnaliştilor, a bloggerilor sau a directorilor de comunicare ai diferitelor companii, membrii echipei #centruldepresă au putut adapta formatul platformei din punct de vedere al funcţionalităţii, punând la dispoziţia utilizatorilor săi servicii personalizate de comunicare online”, au mai adăugat aceştia.

Pornind de la nevoia permanentă a cititorilor de a fi la curent cu noutăţile din diferite domenii şi timpul limitat al acestora pentru parcurgerea mai multor surse de informare, #centruldepresă oferă facilităţi tehnice astfel încât utilizatorii să îşi poată defini exclusiv sursele de unde doresc să le fie afişate ştiri şi să caute termenii de interes pentru ei.

Platforma de comunicare #centruldepresă procesează zilnic peste 10.000 de ştiri din surse în limba română, inclusiv din Republica Moldova, iar în cazul surselor media partenere, pune la dispoziţie inclusiv postările acestora de pe reţelele de socializare Facebook şi Twitter (după autentificare). Astfel, pe fiecare domeniu de interes, utilizatorii vor putea accesa informaţiile necesare într-un singur loc, în mod personalizat, minimizând timpul alocat informării din mai multe surse:

Bogdan Tiron-Anton, fondatorul proiectului: „#centruldepresă s-a născut în urmă cu ceva timp, ca urmare a dorinţei mele de a fi la curent cu ceea ce se întâmplă în această ţară şi nu numai. În prezent, te poţi uita pe website-uri care realizează Revista Presei, poţi urmări agenţii de presă sau televiziuni de ştiri, poţi accesa direct website-urile unor surse, să urmăreşti secţiunile dedicate ale companiilor emitente ori să primeşti prin e-mail comunicate de presă. Însă acest lucru înseamnă enorm de mult timp şi efort, motiv pentru care, treptat, renunţi la informarea proactivă şi ajungi să te multumeşti cu informaţiile care îţi sunt aduse “sub nas”: ştiri online, ştiri Radio/TV sau articole de presă scrisă. Ca urmare, mi-am dorit să creez un loc în care să am toate aceste informaţii şi de unde să aleg eu care informaţie este relevantă pentru mine.”

“Ne dorim să susţinem societatea civilă. Din acest motiv ONG-urile vor beneficia în platforma noastră de condiţii preferenţiale, având rezervat ‘un loc în faţă’, alături de companiile de top din România”, a continuat Bogdan Tiron-Anton.

În prezent, #centruldepresă are peste 2.000 de utilizatori, printre care: SIVECO, Primăria Sectorului 1, Consiliul Naţional al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Agenţia Naţională Antidrog şi alţii.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus