Skip to main content

Logo-ul Pro TV, schimbat a doua oară în 22 de ani. Dispar și ultimele însemne ale logo-ului de la lansarea din 1995

 
Logo-ul Pro TV, schimbat a doua oară în 22 de ani. Dispar și ultimele însemne ale logo-ului de la lansarea din 1995
Pro TV

Schimbarea la față. În toamnă, și ultimele însemne ale logo-ului Pro TV, așa cum a apărut el în 1995, vor dispărea. 

Grupul Pro trece în toamnă printr-o schimbare capitală de imagine. Posturile TV din grup, branduri distincte până acum, trec sub umbrela Pro, adică vor avea același nume. Și cunoscutul logo Pro se va schimba

În această toamnă, universul PRO își propune să reunească toate canalele TV din grup sub același concept grafic, vizual, dar și la nivel de denumiri”, spun oficialii canalului, într-un comunicat, săptămâna trecută.
Publicitate

„Până în acest moment, fiecare dintre canalele noastre secundare era perceput ca o entitate distinctă. Din această toamnă, ne dorim ca universul PRO să devină mai mare, mai puternic, iar grupul PRO să fie perceput ca un întreg. Avem canale secundare foarte puternice, cu o istorie bogată și ne dorim ca fiecare dintre acestea să funcționeze sub aceeași umbrelă PRO. În două cuvinte, suntem PRO!”, a explicat Aleksandras Cesnavicius, directorul general al grupului de media. 

Logo-ul Pro TV nu este la prima schimbare. Ci la a doua. Prima și cea mai importantă a fost în inauarie 2016, când postul generalist s-a „dezbrăcat” de culori și a devenit monocrom. A renunțat la cunoscutele culori, roșu, albastru, verde (RGB - culorile primare din televiziune). 

În toamnă, vor dispărea și ultimele elemente ce aduceau amine de logo-ul din 1995, cele trei linii orizontale, „sparte” de prescurtarea TV. Noul logo este tot monocrom și mai simplu: un Pro îngroșat, un punct și un „TV” subțiat. 

Reamintim că CNA a aprobat pe 20 iulie, în ședință, solicitarea Pro TV de a schimba logourile tuturor posturilor din grup, cele cu acoperire națională dar și cele locale, precum și schimbarea numelor unor posturi din grup. Acasă TV, post lansat în 1998, devine Pro 2. Acasă Gold, post lansat în 2012, devine Pro Gold. Sport.ro a fost lansat în iulie 2003, sub numele TV Sport. În 2007, după ce a fost preluat de grupul Pro, acesta a preluat numele actual. Din toamnă, Sport.ro devine Pro X, canal dedicat bărbaților. 

FOTO. Transformarea logo-ului Pro TV din 1995 până în 2017

  • Logo-ul Pro, modficat ușor după trecerea la HD
  • Toamna 2017, logo-ul Pro renunță și la cele trei linii orizontale
  • Ianuarie 2016, logoul Pro devine monocrom
  • Primul Logo Pro TV, din 1995

FOTO cu noile sigle ale posturilor Pro, AICI

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Lupul isi schimba parul dar.... pai schhimba grafica dar continutul??? Incultura pro-movata de ei prin emisiuni tip maruta va disparea???
  • Totul se modernizeaza in ziua de astazi iche . si eu as sustine cel dinainte , cu Teo cu ,concursurile ,si anume tot ce era inainte ,dar sunt vremurile grele ,si totul se mai schimba speram in bine in rest iti doresc o vara racoroasa
  • marian, tin sa te anunt ca nu sunt vreo antenista ordinara care sa acuze schimbarea pe nedrept. ba chiar dimpotriva, scriu in favoarea pro. Dar eu, spre deosebire de tine, sustin pro-ul cu care am crescut.
  • Articolul nu este complet, sigla PRO tv originală avea literele ușor aplecate către dreapta.

    Contactați Pro tv pentru a face un articol mai bine documentat.

    https://seeklogo.com/images/P/pro_tv-logo-BCB7E2E4C6-seeklogo.com.gif
  • Astea sunt articole ori plătite ori cu dedicatie. Este absurd să pui un al doilea articol pe aceeași temă care nu aduce nimic nou. Protv ul ar trebui să lucreze la calitatea emisiunilor de pe posturile secundare. Acum pare doar vopsit gardul ... hai la o bidinea!
  • ce tot comentatii despre acest rebrending , noua sigla e foarte frumuoasa , am sa propun conduceri s-a copiem si aceasta sigla , sa nu ramna ceva de la ProTV ne copiat de intact , celmai mare trust din univers cu cele mai tari vedete din galacse
  • TOTI ANTENISTI ISI DAU CU PAREREA , ALTCEVA NU AVETI DE FACUT MANIPULATORILOR , MERGETI LA MUNTE SI LUATI UN PIC DE AER , SA VA RECREATI
  • eu as inlocui ideea de "suntem pro" cu aceea de "dezastru iminent". Poate ma insel, dar din punctul meu de vedere nu la logo trebuia facuta schimbarea

Trimite un comentariu