Skip to main content

Șefa comunicării externe Telekom părăsește compania

 
Șefa comunicării externe Telekom părăsește compania

Schimbări în echipa de comunicare a Telekom România. Diana Iosu, șefa departamentului de comunicare externă Telekom, a părăsit compania după opt ani. 

Potrivit unui mesaj trimis către presă, Diana Iosu se va dedica un proiect antreprenorial. 

Publicitate

Contactată de Paginademedia.ro, Diana Iosu a declarat:

„În următoare perioada îndrăznesc să iau o pauză binemeritată și necesară, având în vedere că nu îmi amintesc să o fi avut vreodată :), în care să mă relaxez și să fac tot ce nu am reușit în ultima perioadă. Intrasem într-o vrie de care încerc – cel puțin temporar – să mă vindec. După mare, soare, yoga și teancul de cărți la care tânjesc de ceva vreme, mă voi concentra pe propriul meu business. Mă îndrept către consultanță pe zona de relații publice – ceea ce fac de peste 20 de ani, de când mi-am descoperit această vocație, sub brandul Lalique PR și deviza Eleganță în comunicare.
Am mai cochetat în trecut cu zona antreprenoriatului așa că ar trebui să fiu cumva pregatită pentru provocările aferente. Mirajul multinaționalei rămâne însă treaz. Am acum o libertate pe care intenționez să o speculez la maximum. Sunt deschisă așadar pentru orice oportunitate care să fie un win – win pentru ambele părți.”

Diana Iosu a avut o lungă experiență pe zona comunicării telecom. Din 1998 până în 2009 a lucrat la Vodafone, pe diferite poziții, iar din 2009 a trecut la Telekom. 

  

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Care 8 ani de Telekom Romania ...ca rozalii au doar 2 ani de cind au intrat efectiv in Ro....si deja vor sa stringa sandramaua ca tugurlanul roman nu prea marca banu...pe servicii slabute cu preturi mari...si astia ca Orange de 20 de ani in Romania...ca acum doajde ani se striga Dialog!!! A dracu memorie....joaca fente sau feste?!
  • De ce pleaca de la Telekom? Simplu. Pentru că Telekom e în plin picaj, căci ei pariază pe atragerea oamenilor cu televiziune și nu-și îmbunătățesc serviciile mobile si internet și a început să-i întreacă și Digi pentru că nu prea calitate, dar prețuri mici. Mă întreb dacă-și mai amintesc țelul propus în septembrie 2015 când s-a făcut schimbarea de nume de nr. 1 pe piața românească? Cred că și-au uitat de muuult de el.

Trimite un comentariu