
Atletico Textila, serial care a rulat pe Pro TV trei sezoane, nu se mai regăsește în grila de programe Pro TV din toamnă.
Producția era pe post joia (după Las Fierbinți), apoi miercurea (tot după Las Fierbinți).
Rezultatele de audiențe ale serialului au rămas, însă, modeste. Deși era plasat după Las Fierbinți și pornea din audiențe foarte ridicate, ratingul pe Atletico textila scădea dramatic.
Dacă Las Fierbinți domina audiența și era pe prima poziție, detașat, pe toate targeturile, Atletico Textila se ducea pe locurile 2-3 (pe național era depășit și de Kanal D și pe Antena 1).
Serialul despre o echipă fictivă de fotbal avea primul loc pe publicul comercial 18-49 de ani, dar și aici cifrele erau în media Pro TV pe acest segment sau chiar mai mici.
Câteva cifre:
25 martie 2016. Sezon 1
Las Fierbinți:
National: 2,5 milioane de români (13,5 rating, 23,3 share) – loc 1
Urban: 1,2 milioane (12,5 rating, 22 share) – loc 1
Comercial: 725.000 (14,9 rating, 33,3 share)
Atletico Textila:
National: 1,6 milioane (8,8 rating, 16,8 share) – loc 3
Urban: 748.000 (7,5 rating, 14,3 share) – loc 3
Comercial: 484.000 (10 rating, 23,4 share) – loc 1
18 noiembrie 2016. Sezon 2
Las Fierbinți:
National: 1,9 milioane de români (10,8 rating, 21,3 share) – loc 1
Urban: 1,01 milioane (10,4 rating, 20,6 share) – loc 1
Comercial: 503.000 (11,2 rating, 29,1 share)
Atletico Textila:
National: 1,3 milioane (7,1 rating, 15,3 share) – loc 3
Urban: 719.000 (7,4 rating, 15,6 share) – loc 3
Comercial: 417.000 (9,3 rating, 25,1 share) – loc 1
23 februarie 2017. Debut de sezon 3
Las Fierbinți:
National: 2,1 milioane de români (11,7 rating, 22,5 share) – loc 1
Urban: 1,03 milioane (10,6 rating, 20,1 share) – loc 1
Comercial: 530.000 (11,7 rating, 28,6 share) – Loc 1
Atletico Textila:
National: 1,2 milioane (6,9 rating, 14,7 share) – loc 3
Urban: 645.000 (6,6 rating, 13,7 share) – loc 2
Comercial: 371.000 (8,2 rating, 21 share) – Loc 1
În grila de toamnă a Pro TV se regăsesc două seriale de comedie: Las Fierbinți (marți și joi) și Ai noștri (joia).
Ai noștri se află la al doilea sezon. La debutul din 2 martie, Ai noștri a fost pe primul loc la nivel național și pe publicul comercial și pe poziția a doua la orașe (unde a fost depășit de Kanal D la orașe:
Național: 1,2 milioane (6,6 rating, 16,9 share) – Loc 1
Urban: 620.000 (6,3 rating, 15,3 share) – Loc 2
Comercial: 420.000 (9,3 rating, 24,5 share) – Loc 1
Comentarii
Serialul era slab. De aia se chinuia cu audienta, dacă înțelegi știrea.