Skip to main content

FOTO. A fost selectat logo-ul Centenarului. Cum arătau celelalte variante

 
FOTO. A fost selectat logo-ul Centenarului. Cum arătau celelalte variante

Agenția FCB a creat identitatea vizuală ce va fi folosit în cadrul tuturor evenimentelor din jurul Centenarul Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului. Logo-ul câștigător a fost selectat dintr-un număr de 13 propuneri venite de la trei agenții, care au lucrat pro bono. 

„Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câștigătoare este cea a FCB BUCHAREST, denumită ”Hora”. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferințele juriului, cât și ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate.”, au anunțat reprezentanții Ministerului Culturii. 

Publicitate

„Logoul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere.”, au mai arătat aceștia. 

Juriul care a participat la selecția logo-urilor a fost format din Raluca Bibiri (Centrul de Excelență în Studiul Imaginii), Carmen Apetrei (Universitatea Națională de Arte București), Maria Predoiu (International Advertising Association), Anne-Marie Obretin (Uniunea Agențiilor de Publicitate din România) și Cezar Batog (reprezentant MCIN).

FOTO. Care au fost cele 13 propuneri de logo

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu