Skip to main content

ANCOM, campanie pentru site-urile Portabilitate.ro, Veritel, ANCOM și Netograf. Bugetul și mesajele

 
ANCOM, campanie pentru site-urile Portabilitate.ro, Veritel, ANCOM și Netograf. Bugetul și mesajele
Sursa: Comunic.ro

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare va face o campanie pentru “existența și utilitatea instrumentelor de informare create de ANCOM”. Adică InfoCentru, Portabilitate.ro, Veritel.ro, Netograf.ro. Ce buget are și ce mesaje vrea să transmită campania?

Publicitate

ANCOM a demarat procedurile pentru “servicii de achiziție spațiu de difuzare pe internet”.

Bugetul: 70.000 de lei, adică 15.000 de euro. Perioada: 18 septembrie - 31 decembrie.

Mesajele acestei campanii de informare sunt:

- Cu ANCOM e simplu sa alegi
- Portabilitate.ro: E simplu să îți portezi numărul de telefon. Dacă ești informat corect.
- Veritel.ro: E simplu să alegi cea mai bună ofertă telecom. Dacă poți să compari opțiunile.
- Netograf.ro: E simplu să testezi viteza de internet. Dacă ai instrumentul potrivit.
- InfoCentru: E simplu să înțelegi serviciile telecom. Dacă știi unde să cauți

Ce rezultate vrea ANCOM de acești bani:

- Numărul total minim de vizite din campanii pentru fiecare platformă: veritel.ro (20.000), netograf.ro (15.000), ancom.org.ro (15.000), portabilitate.ro (20.000).

– Număr estimativ vizitatori în website din campanii. Numărul total minim de vizitatori din campanii pentru fiecare platformă: veritel.ro (15.000), netograf.ro (10.000), ancom.org.ro
(10.000), portabilitate.ro (15.000).

– Număr estimativ de afișări materiale promoționale destinate promovării paginii Facebook ANCOM. Număr minim de afișări: 250.000 persoane.

– Număr estimativ de persoane care apreciază (Like) pagina Facebook ANCOM. Număr minim de persoane care apreciază pagina Facebook ANCOM: 20.000.

Ce expunere media minimă se cere:

Pentru bannere, solicită număr minim de afișări și click-uri pentru fiecare platformă:

  • veritel.ro (1.750.000 afișări, 7.250 click-uri);
  • netograf.ro (1.750.000 afișări, 7.250 click-uri);
  • ancom.org.ro (1.150.000 afișări, 4.750 click-uri);
  • portabilitate.ro (1.150.000 afișări, 4.750 click-uri).

Campania făcută pe net va avea și o componentă de spoturi video: patru clipuri, pentru portabilitate.ro, ancom.org.ro, verite.ro și netograf.ro.

ANCOM solicită număr minim de afișări și vizualizări pentru fiecare platformă:

  • veritel.ro (245.000 afișări, 122.500 vizualizări);
  • netograf.ro (245.000 afișări, 122.500 vizualizări);
  • ancom.org.ro (165.000 afișări, 82.500 vizualizări);
  • portabilitate.ro (165.000 afișări, 82.500 vizualizări)

CAMPANII ÎN TRECUT. Autoritatea a mai avut astfel de campanii și în ani trecuți. În 2016, a fost desfășurată de firma S.C. Atlas Tour S.R.L., în perioada martie – aprilie 2016, pentru suma de 89.000 lei (fără TVA), iar în anul 2015 de agenția ThinkDigital, în perioada martie – mai 2015, pentru suma de 79,955 de lei, după cum au precizat oficialii ANCOM pentru Paginademedia.ro

În solicitarea de oferte ANCOM punctează obiectivul achiziției și al campaniei:

“Prin această campanie ANCOM urmăreşte să informeze utilizatorii de servicii de comunicații din România despre existenţa şi utilitatea instrumentelor create de ANCOM, astfel încât acestea să fie cunoscute şi folosite cu încredere de utilizatori şi să devină principala sursă de informare privind serviciile de comunicaţii pe piaţa din România.”
 

Principalele obiective ale campaniei de informare sunt:

● Menținerea atenției utilizatorilor de servicii de comunicații din România asupra
instrumentelor create de ANCOM:

- serviciul de portabilitate a numerelor – www.portabilitate.ro;

- secţiunea dezvoltată pe www.ancom.org.ro pentru utilizatorii de servicii de telefonie, internet şi televiziune – InfoCentru ANCOM;

- aplicaţia online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali (telefonie fixă, telefonie mobilă şi internet pe mobil, internet fix, internet pe laptop, pachete de servicii) – www.veritel.ro;

- aplicaţia prin intermediul căreia utilizatorii de internet au posibilitatea de a măsura calitatea serviciului de acces la internet (viteza de transfer a datelor, întârzierea de transfer a pachetelor de date, variaţia întârzierii de transfer a pachetelor de date şi rata pierderii de pachete de date) – www.netograf.ro.

● Informarea utilizatorilor de servicii de comunicații din România cu privire la utilitatea instrumentelor create de ANCOM.

● Creşterea încrederii utilizatorilor de servicii de comunicații din România în instrumentele create de ANCOM, astfel încât acestea să devină principala sursă de
informare privind serviciile de comunicaţii.

● Creşterea notorietății și utilizării celor 4 site-uri (platforme), concretizate în creșterea numărului de vizitatori faţă de media lunară a numărului de vizitatori din
anul 2016.

● Promovarea paginii oficiale de Facebook a ANCOM, astfel încât aceasta să devină una dintre sursele principale de informații pentru utilizatorii de servicii de comunicații.

● Creșterea numărului de persoane care apreciază(Like) pagina de Facebook a ANCOM, astfel încât informațiile relevante publicate pe această pagină să fie disponibile pentru un număr cât mai mare de utilizatori.
 

Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Trimite un comentariu