Skip to main content

Audienţe furtunoase. Mai mulţi români la televizor în seara furtunii. Cu cât a crescut consumul TV

 
Audienţe furtunoase. Mai mulţi români la televizor în seara furtunii. Cu cât a crescut consumul TV

Alerta de furtună a lăsat străzile goale şi a umplut sufrageriile. Au fost mai mulţi români în faţa televizoarelor, decât în mod obişnuit, în seara evenimentelor meteo, care au închis mai devreme şcolile, grădiniţele şi unele instituţii.

Publicitate

Câţi români s-au uitat la televizor în seara furtunii?

Datele de audienţă arată că aproape 7,3 milioane de români erau în fiecare minut, în total, în faţa micilor ecrane, cu 200.000 mai mulţi decât în ziua precedentă.

Consumul a fost mai crescut şi la oraşe, dar şi pe publicul comercial. Plusul: tot de aproximativ 200.000.

Consumul de televiziune miercuri, 20 septembrie, în seara furtunii şi marti 19 septembrie (intervalul 19.00-23.00):

NATIONAL URBAN COMERCIAL
19 septembrie 7.061.000 (39,3 rtg) 3.924.000 (40,3) 1.440.000 (31,9)
20 septembrie 7.267.000 (40,4) 4.161.000 (42,8) 1.608.000 (35,7)

Interes crescut şi la ştirile de seară

Ora 19.00, interval de ştiri pentru trei posturi TV (Pro TV, Antena 1, Kanal D) a avut, de asemenea, cifre peste medie.

Intervalul a fost dominat de Pro TV, cu aproape două milioane de români la Ştirile Pro TV, de două ori mai mulţi decât la Observatorul Antenei 1 şi de aproape cinci ori peste Ştirile Kanal D.

De notat cota de piaţă pe publicul comercial: peste 40%, ceea ce înseamnă că 40% dintre cei între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor erau pe Pro TV.

Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul 19.00-19.50, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.896.000 10.5 28.5
2 Antena 1 966.000 5.4 14.5
3 Kanal D 431.000 2.4 6.5
4 National TV 417.000 2.3 6.3
5 Romania TV 414.000 2.3 6.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul 19.00-19.50, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.139.000 11.7 29.8
2 Antena 1 511.000 5.3 13.4
3 Romania TV 260.000 2.7 6.8
4 National TV 244.000 2.5 6.4
5 Antena 3 215.000 2.2 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul 19.00-19.50, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 541.000 12 41
2 Antena 1 227.000 5 17.2
3 Kanal D 57.000 1.3 4.3
4 Antena 3 42.000 0.9 3.2
5 DigiSport 1 40.000 0.9 3.1

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cu asemenea cifre, e de inteles de ce la Pro Tv s-a lungit pauza dinainte de finalul stirilor. Ar fi interesant de stiut cati dintre telespectatori raman pe parcursul minutelor bune de publicitate, doar ca sa mai vada stirea de final (de cele mai multe ori cu animalute), plus rezumatul stirilor din sport (toate titlurile) si pasa la vreme.
  • Ce audienta mica la A3... Si ei s-au chinuit foarte mult sa faca totul cat mai apocaliptic. Erau reporteri care filmau orice frunza cazuta, altii au fost trimisi sa filmeze fulgere. Radu Tudor era in varful dezastrului iminent si tot spunea cum vine, se apropie tornada, contoriza frecventa fulgerelor, tunetelor. N-a venit. Totul ca sa nu iasa rau doamna primar.
  • Ce audiente mari au Stirile Pro, 41.0% share vs. 17.2% share al Observatorului, de Stirile Kanal nici nu mai vorbesc.

    P.s.: De ce ati scris in articol ca Stirile Pro au 40% share, iar in tabel 41% share??
  • Mulțumesc frumos pentru audiențe.Poate zilele astea postați și audiențele serialelor TV pe luna august 2017.

Trimite un comentariu

sus