Skip to main content

Audiențe furtunoase. Mai mulți români la televizor în seara furtunii. Cu cât a crescut consumul TV

 
Audiențe furtunoase. Mai mulți români la televizor în seara furtunii. Cu cât a crescut consumul TV

Alerta de furtună a lăsat străzile goale și a umplut sufrageriile. Au fost mai mulți români în fața televizoarelor, decât în mod obișnuit, în seara evenimentelor meteo, care au închis mai devreme școlile, grădinițele și unele instituții.

Publicitate

Câți români s-au uitat la televizor în seara furtunii?

Datele de audiență arată că aproape 7,3 milioane de români erau în fiecare minut, în total, în fața micilor ecrane, cu 200.000 mai mulți decât în ziua precedentă.

Consumul a fost mai crescut și la orașe, dar și pe publicul comercial. Plusul: tot de aproximativ 200.000.

Consumul de televiziune miercuri, 20 septembrie, în seara furtunii și marti 19 septembrie (intervalul 19.00-23.00):

  NATIONAL   URBAN   COMERCIAL  
19 septembrie 7.061.000 (39,3 rtg) 3.924.000 (40,3) 1.440.000 (31,9)
20 septembrie 7.267.000 (40,4) 4.161.000 (42,8) 1.608.000 (35,7)

Interes crescut și la știrile de seară

Ora 19.00, interval de știri pentru trei posturi TV (Pro TV, Antena 1, Kanal D) a avut, de asemenea, cifre peste medie.

Intervalul a fost dominat de Pro TV, cu aproape două milioane de români la Știrile Pro TV, de două ori mai mulți decât la Observatorul Antenei 1 și de aproape cinci ori peste Știrile Kanal D.

De notat cota de piață pe publicul comercial: peste 40%, ceea ce înseamnă că 40% dintre cei între 18 și 49 de ani care se uitau la televizor erau pe Pro TV. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul 19.00-19.50, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.896.000 10.5 28.5
2 Antena 1 966.000 5.4 14.5
3 Kanal D 431.000 2.4 6.5
4 National TV 417.000 2.3 6.3
5 Romania TV 414.000 2.3 6.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul 19.00-19.50, în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.139.000 11.7 29.8
2 Antena 1 511.000 5.3 13.4
3 Romania TV 260.000 2.7 6.8
4 National TV 244.000 2.5 6.4
5 Antena 3 215.000 2.2 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul 19.00-19.50, pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 541.000 12 41
2 Antena 1 227.000 5 17.2
3 Kanal D 57.000 1.3 4.3
4 Antena 3 42.000 0.9 3.2
5 DigiSport 1 40.000 0.9 3.1

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Cu asemenea cifre, e de inteles de ce la Pro Tv s-a lungit pauza dinainte de finalul stirilor. Ar fi interesant de stiut cati dintre telespectatori raman pe parcursul minutelor bune de publicitate, doar ca sa mai vada stirea de final (de cele mai multe ori cu animalute), plus rezumatul stirilor din sport (toate titlurile) si pasa la vreme.
  • Ce audienta mica la A3... Si ei s-au chinuit foarte mult sa faca totul cat mai apocaliptic. Erau reporteri care filmau orice frunza cazuta, altii au fost trimisi sa filmeze fulgere. Radu Tudor era in varful dezastrului iminent si tot spunea cum vine, se apropie tornada, contoriza frecventa fulgerelor, tunetelor. N-a venit. Totul ca sa nu iasa rau doamna primar.
  • Ce audiente mari au Stirile Pro, 41.0% share vs. 17.2% share al Observatorului, de Stirile Kanal nici nu mai vorbesc.

    P.s.: De ce ati scris in articol ca Stirile Pro au 40% share, iar in tabel 41% share??

Trimite un comentariu