Skip to main content

Chefii, primii pe publicul comercial. La bătaie cu meciul Barcelona-Juventus au fost lideri şi la oraşe

 
Chefii, primii pe publicul comercial. La bătaie cu meciul Barcelona-Juventus au fost lideri şi la oraşe

AUDIENŢE. A doua ediţie Chefi la cuţite din acest sezon a fost pe primul loc pe publicul între 18 şi 49 de ani, cu cifre peste Pro TV.

Publicitate

Chefii s-au intersectat în prima fază cu Las Fierbinţi, apoi cu meciul Barcelona - Juventus (3-0).

Dacă pe intervalul cu Las Fierbinţi comedia de pe Pro TV a câştigat detaşat (la nivel naţional, Pro a avut aproape un milion de români avans), pe intersecţia cu meciul de fotbal Chefii au recuperat (au fost chiar lideri şi pe urban la bătaie cu meciul).

Luând tot intervalul Chefi la cuţite - 20.00-23.00 - showul, care are pe toate targeturile cifre peste media obişnuită a Antenei 1, a fost pe primul loc pe publicul comercial şi pe doi la oraşe şi la nivelul întregii ţări.

Interesant este ratingul Kanal D. Cu noul serial turcesc În bătaia inimii, care a început săptămâna trecută, postul a avut cifre mult sub media obişnuită. Aseară, Kanal D a avut audienţe de două-trei ori mai mici decât Pro TV şi Antena 1. Pe publicul comercial, audienţa Antenei 1 a fost de şase ori mai mare decât cea a Kanal D.

Audienţa posturilor TV marţi, 12 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.05), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.579.000 8.8 21.5
2 Antena 1 1.356.000 7.5 18.5
3 Kanal D 537.000 3 7.3
4 Antena 3 383.000 2.1 5.2
5 Romania TV 347.000 1.9 4.7
6 Prima TV 282.000 1.6 3.8
7 Antena Stars 255.000 1.4 3.5
8 National TV 234.000 1.3 3.2
9 TVR 1 225.000 1.3 3.1
10 Pro 2 131.000 0.7 1.8
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 12 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.05) în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 838.000 8.6 20.8
2 Antena 1 788.000 8.1 19.6
3 Kanal D 292.000 3 7.2
4 Antena 3 238.000 2.4 5.9
5 Romania TV 217.000 2.2 5.4
6 Antena Stars 135.000 1.4 3.4
7 Prima TV 119.000 1.2 2.9
8 National TV 107.000 1.1 2.6
9 TVR 1 100.000 1 2.5
10 Realitatea TV 95.000 1 2.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 12 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.05), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 467.000 10.4 30.7
2 Pro TV 399.000 8.9 26.2
3 Kanal D 73.000 1.6 4.8
4 Prima TV 47.000 1.1 3.1
5 Antena 3 36.000 0.8 2.4
6 Realitatea TV 29.000 0.7 1.9
7 National TV 29.000 0.6 1.9
8 Antena Stars 27.000 0.6 1.8
9 Happy Channel 26.000 0.6 1.7
10 TVR 1 25.000 0.6 1.6
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Cheuf, Prodanca a fost pe 1 din cauza ca nu era un serial bun pe Kanal D +era fotbal, iar telespectatorii au migrat. De luni cred ca se schimba situatia
  • Nu merita sa comentam acestor oameni fara cultura generala .sunt manipulati
  • Și apropo, ambele producții menționate de tine au fost lidere pe urban și comercial. Problema aseară a fost Champions league.
  • Ahab e unul dintre "educatii" cărora le place sa vorbească despre ce nu cunosc. Găsești mai multe "taranisme" in chefi decât în producțiile menționate de tine.
  • @Ahab, Ce tocana pe comercial visezi? Las Fierbinti a obtinut, pe targetul comercial 18 - 49 urban, 10.9 rating si 32.4% share, iar Gospodar a obtinut 10.7 rating si 29% share, ambele productii fiind lider de audienta. Chefi la cutite nu mai defileaza asa cum s-a intamplat toamna trecuta, cand a concurat cu Supravietuitorul.
  • Dodo ba a fost diferenta, pro 10,9 iar chefi ,9,6 . asa ca citeste bine inainte de a vorbi . poate meciurile vor fi transmise pe pro x sa faca si ei audienta ca cu serialele nu stau bine , problema este ca mai ia si antenuta un pumn de audiente cu cei trei ,,,,,,,,,,,, dar sa vedem marti ,cu Busu ., oricum diferenta din toamna asa mare nu mai este . din aceasta emisiune nu a-i ce invata decat injuraturi si vulgaritate , este pentru cei fara cultura generala pacat ca pro a stricat masterchef .sper ca in primavara sa scoata ceva spectaculos
  • hopaaa ! cu țărănisme gen "las fierbinti" si "gospodar caut nevasta" ,a migrat publicul antenei la pro, si publicul pro la antena. bataie, tocana pe comercial ! ce rusine pt pro....
  • @dodo, manipularea nu tine! Las Fierbinti 10.9 rating si 32.4% share, in timp ce chefi la cutite a obtinut 9.6 rating si 28.4% share. Cifre pe targetul 18 - 49 urban.
  • @ geo Diferenta a fost mica. Las fierbinti 10,5 rtg si Chefii 10 rtg
  • Cheuf, audiențe bune și foarte bune fac doar meciurile de fotbal ale FCSB și ale naționalei...în rest, sunt pe pierdere. Răspunsul este afirmativlaîntrebarea ta.
  • Foarte probabil, Chefii au fost lideri pe comercial doar după ce s-a terminat Las Fierbinți, aici unde, la nivel național, Pro a avut aproape un milion de români avans...logic că a a avut un avans considerabil și pe comercial.
  • Este ciudat ca luni, Prodanca a fost peste Chefi! Adica, pe cale de consecinta, Prodanca a fost mai tare decat Barcelona-Juve?
  • Romania jos palaria", programat martea, n-are nici cea mai mica sansa la bataie cu chefii. ProTV cu Las Fierbinti Martea, si Gospodar lunea, cel mai probabil va fi lider sapte din sapte zile , in Prime Time.
  • Probabil câștiga și celelalte doua target uri dacă emisiunea începea la 20:30. E clar ca Protv-ul va avea de luptat în zilele de luni și marți. Fotbalul fără Steaua sau Romania nu tine.

Trimite un comentariu

sus