Compania-mamă a Pro TV intră într-o alianţă media europeană din care fac parte grupuri precum ProSiebenSat.1, TF1 (Franţa), Dogan Broadcasting (Turcia) sau Antenna Group (grup din Grecia, cu afaceri media şi în România).
Alianţa a fost creată pentru a identifica oportunităţi de investiţii în zona digitală şi pentru a facilita parteneriate strategice între membrii săi, se arată în comunicatul ce anunţă parteneriatul.
Central European Media Enterprises, care în România deţine grupul Pro, este al zecelea grup media din Europa care se alătură European Media Alliance (Alianţa Media Europeană).
European Media Alliance este o reţea media de grupuri iniţiată de gigantul german ProSiebenSat.1 in 2014, şi care mai include grupurile TVN (Polonia), TF1 (Franţa), Channel 4 (Marea Britanie), Mediaset (Italia), MTG (Scandinavia), Dogan Broadcasting (Turcia), Antenna Group (cu operaţiuni în Sud Estul Europei), Mediaset Espana (Spania) şi SIC (Portugalia).
CME este o companie media ce deţine 36 de televiziuni, în şase ţări din Europa Centrală şi de Est. România este a doua cea mai profitabilă piaţă pentru grupul media.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii